Люди в будь-якому віці, як нам здається, вважають попкорн одним з найулюбленіших ласощів. Саме з цієї причини прибутковість бізнесу по виробництву повітряної кукурудзи сумніву не підлягає. Разом з цим, даний бізнес, ймовірно, один з найбільш малогабаритних з усіх, якщо оцінювати за торговельної площі.
Для початку необхідно правильно вибрати місце. Якщо все зроблено правильно — першу половину організаційної частини в процесі заснування бізнесу по виробництву повітряної кукурудзи ви успішно завершили. Краще всього підійдуть місця, де скупчується велика кількість людей. Наприклад, розважальні і торгові центри, різноманітні пам'ятки, виставкові центри, площі біля музеїв, пляжі, парки і т. п. Ідеальною точкою для продажу повітряної кукурудзи є кінотеатри, але адміністратори міських кінотеатрів напевно вже обзавелися власними автоматами для виготовлення повітряної кукурудзи і з вами ділитися навряд чи захочуть. З іншого боку, ви завжди можете спробувати домовитися з адміністративними верхами великих торгових і розважальних центрів тощо, тобто, як ми вже вище зазначали, використовувати в повній мірі місця, де скупчується велика кількість людей (бажано відпочиваючих).Візки, які ви будете ставити на вулиці, у яких повітряна кукурудза і буде продаватися, повинні бути оснащені спеціальними пристосуваннями (тентами) для захисту від сонця і дощу.
Виробничий процес у приготуванні попкорну вкрай простий. Всередину спеціального апарату (в його «котел») необхідно покласти масло, потім засипати туди особливий сорт кукурудзи. Ось власне і все. Тепер залишається лише трохи почекати, поки не почнуть «вибухати метелики». Коли процес запущений — це означає, що через деякий час (зовсім трошки) буде готова повітряна кукурудза. Зазвичай, в такому апараті ви також знайдете спеціальну поличку, призначену для зберігання інгредієнтів.
Існують три основні види повітряної кукурудзи: карамельна, і ще за розмірами — велика і середня «метелики». Масло, необхідне для приготування попкорну (зазвичай з кокоса) буває двох видів: для солоної повітряної кукурудзи та солодкої. Відповідно, жовтого та білого кольорів.
Для продажу попкорна краще всього використовувати паперові контейнери з вашою контактною інформацією та логотипом. Бажано, щоб все це було оформлено в яскраві, помітні кольори. Щоб вас, як виробника, запам'ятали на довго. Можна також робити різні смаки, якщо додавати спеціальні приправи. У продажу їх знайти не проблема. До речі, навіть якщо з'їсти незначна кількість повітряної кукурудзи, вам обов'язково захочеться чогось попити. Чому б цим не скористатися. Адже для вас, як для підприємця, це може стати додатковим джерелом прибутку.Так що цей момент також не потрібно упускати і, разом з попкорном продавати воду і газовану воду.
Перед закордонними аналогами, апарати вітчизняного виробництва для виготовлення повітряної кукурудзи (особливо якщо говорити про співвідношення ціна-якість) мають досить серйозні переваги. А ось якщо судити тільки по показнику якості, безперечно, на жаль наші програють. Але тут треба врахувати, що різниця в цінах велика настільки, що за ціною однієї закордонної машини для виготовлення попкорну, ви зможете придбати десять (!) машин вітчизняного виробництва. Потенційна прибуток від бізнесу по виробництву повітряної кукурудзи (або попкорну, як завгодно) можна назвати просто казковою. В хороші дні, коли на вулицях особливо багато народу, вона може покривати витрати більш ніж в 7 разів!
Однак, не варто забувати, що основний акцент треба все ж таки зробити саме на вибір «правильного» місця, де ви плануєте продавати повітряну кукурудзу.