Заробляємо, продаючи бізнес літературу

В межах нашої країни безліч людей люблять збирати вдома особисту колекцію бізнес літератури. У таких домашніх бібліотеках на сьогоднішній день можна зустріти підручники по досягненню успіху, бізнесу, самовдосконалення, маркетингу і навіть копірайтингу. Більшість таких книг купується через інтернет. Подібна ситуація обумовлена зовсім не тим, що люди лінуються і не бажають більше відвідувати пересічні книжкові магазини в прилеглих чи містах. Ймовірно, це пов'язано з тим, що в подібних «книжкових» такого роду книги зустрічаються дуже рідко.

Разом з цим, зараз ми спостерігаємо стрімке зростання попиту на літературу такого типу. Це підтверджено спостереженнями. До речі, можливо, ви помічали, що рідкісна бізнес література в одну мить змітається з «полиць» книжкових інтернет-магазинів.

Давайте скористаємося ситуацією і відкриємо книжковий магазин бізнес літератури.

Тут практично немає конкуренції. Змагатися з вами навряд чи зможуть навіть величезні книжкові супермаркети. Так як вашим головним козирем є вузький профіль у відносно популярної тематики. Якщо ви зайдете в звичайний книжковий магазин і спробуєте відшукати там роботи Дена Кеннеді, Клода Хопкінса, Девіда Огілві, Джо Вітале або Наполеона Хілла, в більшості своїй, ошелешені і здивовані продавці будуть дивитися на вас квадратними очима.

З точки зору того, що необхідно для відкриття такого книжкового, то тут все досить, так би мовити, банально. Вам потрібно приміщення. У величезній будівлі, в даному випадку немає необхідності, особливо враховуючи те, що ви будете займати вузьку нішу, і на всі жанри відразу розпорошуватися не будете. Таким чином, з точки зору площі вам вистачить і тридцяти квадратних метрів.

Зрозуміло, вам знадобляться також і книжкові полиці. Для того, щоб покупці вашого магазину легко знаходили цікаву для них літературу, необхідно встановити книжкові полиці, а для ще більш простий навігації книги розставляти безпосередньо по авторам.

І, природно, самі книги є головним, так би мовити, визначенням книжкового магазину, який орієнтується на бізнес літературу. Укладіть договори з різними видавництвами, які випускають вас цікавлять книги.

З точки зору персоналу, потрібно, щоб продавці бізнес літератури, ці книги знали не з чуток. На худий кінець, така праця Наполеона Хілла, як «Думай і багатій», повинен бути йому відомий. Таких продавців знайти буде порівняно складно, але спробувати варто точно.