На сьогоднішній день меблевий ринок нашої країни серйозно насичений. Невеликих фабрик і різних меблевих салонів діє дуже багато. В умовах деякого спаду попиту ряд підприємців розчаровуються у відкритому раніше бізнесі і втрачають до нього будь-який інтерес, так як зовсім перестають бачити подальші перспективи діяльності їх підприємства. Однак, так чинять не всі, а лише ті, хто не хоче або не вміє пристосовуватися до постійно мінливої ринкової кон'юнктури.
До речі, можливо, ви помічали, коли обирали собі меблі, що кожен другий меблевий магазин просто не здатний запропонувати покупцеві сучасну меблі. Звичайно ж, надивившись дизайнерських зарубіжних журналів по домашньому інтер'єру, покупець справедливо хоче бачити вироблену меблі в модних і сучасних тенденціях. І якщо ви виділи європейську меблі, то ви напевно помітили кардинальні відмінності від того, що пропонує вітчизняний меблевий ринок як за якістю, так і по дизайну.
Тепер поглянемо на асортимент наших магазинів меблів: на 90% одне і теж, а, наприклад, в рідкісних салонах європейської меблів товар доступний одиницям, а ціни дуже високі. Таким чином, меблі, яка на сьогоднішній день є в перевазі у вітчизняного покупця, йому просто не доступна. І лише зовсім невелика кількість виробників на сьогоднішній день вирішують для себе робити продукцію схожу з популярними західними моделями, ціна якої, природно, в рази дешевше оригіналу, при майже ідентичному якості продукту.Можливо, комусь це не сподобається, але власне такого роду підхід до справи (раз у самих немає дизайнерської жилки) може вивести ваш меблевий бізнес в лідери за дуже короткий проміжок часу.
І відповідно, якщо підійти до справи саме з точки зору сучасного підходу, виявиться, що зовсім не кожен конкурент на меблевому ринку буде в підсумку самі суперничати. А ті кілька європейських салонів у вашому місті зі схожою продукцією, так чи інакше, не стануть у вас на шляху відкриття власного невеликого виробництва диванів, журнальних столиків або крісел. Навіть за фактом ексклюзивність моделей, в умовах використання якісних матеріалів, деревину і шкіру, що безумовно збільшить вартість готового виробу, ваша продукція все одно буде купуватися.Сьогодні головне створити актуальність і концептуальність.
Вашій рушійною силою має бути прагнення виділитися на ринку меблевої продукції своїм ексклюзивним асортиментом, належним співвідношенням якість/ ціна і природно щодо доступними цінами для вітчизняного покупця. Також потрібно ретельно і безупинно придивлятися не тільки до смаків споживачів, але і за закордонними модними тенденціями.
Що стосується самого процесу виробництва, якщо у вас є стартовий капітал, ви можете придбати вже готовий бізнес, або ж є варіант простіше: знайти іншого виробника, який буде розташований до виконання ваших замовлень і зможе її зробити, так би мовити, «правильної». Природно, для створення власного цеху по виробництву меблів потрібні суттєві капітальні інвестиції, а налагодження виробництва і збуту зажадає від вас чимало нервів і зусиль.Однак, зрештою, до вас прийде розуміння, що воно того варте, і такого роду підхід до організації бізнесу по виробництву меблів буде запорукою рентабельності всього підприємства і вашого особистого успіху.