Багато людей хочуть завести або вже мають домашню тварину. Воно як член сім'ї, за ним потрібен догляд. Все як у людини, їжа, гігієна, розваги, одяг. Саме тому зоомагазини отримали своє поширення. Ви можете стати ще одним підприємцем, який відкрив свій унікальний, а може бути і універсальний зоомагазин.
Реєстрація діяльності
Для того, щоб почати бізнес у цій сфері діяльності, ви повинні зареєструвати себе як індивідуального підприємця (ІП) або ж зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Коли будете розшифровувати сферу діяльності, вкажіть: надання послуг населенню, роздрібна торгівля та виїзна торгівля. Виїзна торгівля потрібна для того, щоб доставляти за вказаними адресами великогабаритні товари. Наприклад, акваріуми.
Також, вам слід отримати ліцензію на продаж живих кормів, кормів для котів і собак, а також різні вакцини і вітаміни. Також, ліцензія знадобиться, якщо ви збираєтеся продавати тварин.
Формат зоомагазину
Існує декілька форматів зоомагазину. Це залежить від профілю асортименту.
Перший формат – зоомагазин з продажу корми, різних засобів по догляду за тваринами, а також різноманітних аксесуарів. Отримання ліцензії при відкритті такого зоомагазину не потрібно, а площа може складати від десяти-п'ятнадцяти квадратних метрів. В залежності від того, як товарообіг ви захочете мати. Розташувати такий зоомагазин можна в спальному районі при відсутності конкурентів навколо. І якщо ціни будуть оптимальні, клієнт завжди знайдеться.У таких магазинах націнка на товар зазвичай буває тридцять відсотків, але на популярні товари вона нижче, а на рідкісні досягає іноді двохсот відсотків. Асортимент зазвичай складається з товарів для кішок і собак, це найпоширеніший і ходовий товар.
Другий формат – зоомагазин з широким асортиментом, що включає в себе коло від різних кормів до тварин. Такий магазин повинен бути більшим, а може розташовуватися як в центрі міста або ж просто в людному місці, так і в спальному районі. Асортимент включає в себе як найпоширеніші товари, так і ексклюзивні і рідкісні. Асортимент такого магазину включає клітки для тварин, мінеральні добавки, іграшки, вітаміни тощо.
Третій формат – спеціалізований магазин. Він може спеціалізувати на будь-якому з видів продуктів. Наприклад, можна влаштувати магазин з продажу акваріумів. В такому магазині буде все для акваріумів і різні види риб. Природно, потрібно мати відповідні документи на продаж рибок.
Ну і четвертий формат – зооцентр. Це збір різних компаній, що займаються продаж зоотоварів. Також, там може розташовуватися ветеринарна клініка, перукарня для тварин, ательє з пошиття одягу для тварин або інші подібні заклади.
Приміщення
Приміщення краще всього вибирати в людному місці, з великою прохідністю. Це може бути перетин великих вулиць, або ж відділ в торговому центрі. Мінімальною площею буде шістнадцять квадратних метрів. Далі площа буде залежати від асортименту і формату зоомагазину.
Обладнання
Для вашого зоомагазину знадобляться деяке обладнання. По-перше, вам потрібна буде меблі, тобто стіл адміністратора, стелажі та полиці, столи для продажу тощо. А по-друге, подбайте про касових апаратах і комп'ютері.
Асортимент
Найпоширенішими є наступні види товарів: корми для кішок і собак, наповнювачі туалетів, різні засоби від кліщів і комах, спеціальні шампуні для тварин, нашийники, ласощі та ласощі для тварин, іграшки, амуніція для собак різні переноски, клітини тощо.
Але краще завжди, при виборі асортименту вибрати наступні параметри:
· п'ятдесят відсотків асортименту – різні корми (це можуть бути як сухі корми, так і консерви);
· тридцять відсотків асортименту – аксесуари для тварин і різні засоби по догляду за тваринами (різні наповнювачі туалетів, іграшки, нашийники, намордники, шампуні тощо);
· а двадцять відсотків – це різні лікарські препарати, вітаміни, мінеральні добавки.
Постачальники
При відкритті зоомагазину вам необхідно відразу визначитися з постачальниками. Завжди треба мати запасний варіант. І ніколи не закуповуйте продукцію тільки у одного постачальника, вибирайте різні компанії, різні фірми. Також, дивись на ціни та якість наданого товару.
Персонал
Відкриваючи зоомагазин, подбайте про штат співробітників. Найпершим ви повинні знайти для зоомагазину ветеринарного лікаря. Це прописано в законі. Але не забудьте повісити оголошення про години прийому лікаря. Це підвищить престиж магазину.
Далі, найміть продавців. При цьому вони повинні розбиратися в продукції. Бо іноді люди приходять в магазин, не знаючи, що хочуть. В такі моменти продавець повинен довідатися про вихованця власника і допомогти з вибором.
Також, вам знадобляться адміністратор (або директор магазину) і бухгалтер, який буде стежити за всіма фінансами магазину.
Оформлення специфіки
При оформленні вашого магазину подбайте про комфорт і затишок. Стежте, щоб товари були розкладені по певній сфері, наприклад, на одному стелажі корми, на іншому вітаміни, а на третьому наповнення для туалетів. Слідкуйте за тим, щоб при відвідуванні магазину вперше, клієнт зміг зорієнтуватися.
Фінанси
Розглянемо доходи і витрати вашого магазину за період в один місяць. Отже, на закупівлю продукції у вас буде йти приблизно три-три з половиною тисячі доларів. Вартість обладнання (стелажі, вітрини, холодильники, меблі тощо) від п'яти тисяч доларів. Оренда приміщення буде обходитися вам як мінімум в тисячу доларів. А заробітна плата вашим працівникам буде становити мінімум тисячу доларів (чотири продавця, бухгалтер і адміністратор). Таким чином, в місяць вам знадобиться мінімум десять тисяч доларів.
Реклама
Розрекламувати ваш новий зоомагазин може реклама в засобах масової інформації, наприклад, журналах чи газетах про тварин, також, в Інтернеті. Можете спробувати такі способи, як поширення листівок, організація рекламних акцій, а також акцій про розпродажі.
Висновки
Таким чином, якщо ви хочете відкрити свій зоомагазин, постарайтеся вибрати вдале місце розташування для нього і зробити грамотну рекламу. При правильному підході до справи, у вас все повинно вийти і через рік-два ви отримаєте окупившийся бізнес.