Бізнес ідея: Відкриваємо магазину автозапчастин

Сьогодні досить великій кількості починаючим підприємцям, найбільш цікавим на вітчизняному ринку бізнесом здається бізнес автопослуг або по продажу автозапчастин. Важливіше всього на початковому етапі визначити вектор розвитку: це буде спеціалізований магазин або ви зупините свій вибір на універсальному, наприклад, на запчастинах для більшості існуючих автомобілів. Від цього буде залежати, наскільки великий асортимент автозапчастин буде у вашому новому магазині.

Також від вас буде потрібно вибрати приміщення, яке дозволить вам відкрити свій магазин автозапчастин. При виборі краще орієнтуватися на те, щоб поруч з вами перебували автосервіси, автомийки або автозаправки. За допомогою такого нехитрого ходу ви зробите ваш магазин більш помітним, за рахунок чого у вас буде стабільний потік клієнтів. Крім цього, потрібно щоб до магазину можна було зручно під'їхати, і якщо це можливо, створити усі умови для комфортної паркування, щоб уникнути проблем з тим, де помістити клієнтський автомобіль.

На перших порах, відкриваючи магазин автозапчастин, краще звернути увагу на орендоване приміщення, яке найбільше вам підходить, в умовах того, що покупка нерухомості може серйозно вдарити по вашому бюджету.

Для невеликого магазину буде достатньо близько 40-70 метрів квадратних, для розміщення там складу запчастин і самої торгової площі.

Що потрібно автовласникові

Наскільки довго можна чекати свого першого клієнта після того, як магазин був відкритий? Подібного роду питання задає собі кожен підприємець рано чи пізно, зайнявши свою нішу на ринку автозапчастин. Скільки доведеться чекати, буде залежати від безлічі факторів, у тому числі і від грамотності дій бізнесмена на початкових етапах. Наприклад, від визначення товарного асортименту або вибору магазинного приміщення, його розташування і т. д.

До речі, можна не обмежуватися одними лише запчастинами. Фішкою вашого магазину може стати залучення більшості клієнтів з допомогою надання у ньому не лише запчастин, але і всього необхідного інструментарію для ремонту автомобіля, тобто супутні товари та витратні матеріали. Чим ширший асортимент, який ви зможете запропонувати вашому клієнтові, тим більше шансів, що у ваш магазин він звернувся не в останній раз.

Як і в будь-якому бізнесі, основою всього при відкритті магазину автозапчастин є професійно складений бізнес-план. Для цього можете звернутися безпосередньо до професіоналів в цій області. Їх поради допоможуть вам, як починаючому і можливо недосвідченому підприємцю розібратися, які існують основні нюанси при відкритті подібного роду бізнесу. Якщо ви все зробите правильно, вже через рік-два ваш бізнес зможе окупитися з лишком.