На сьогоднішній день на ринку з'явилася новітня технологія, що дозволяє видаляти вм'ятини на автомобілі без фарбування.
Подібна рятівна технологія ремонту автомобіля була вперше використана на заводі одного з найбільш відомих автовиробників в Європі — Mercedes-Benz, в 1952 році. Через деякий час дана технологія була представлена гостям Франкфуртського і Женевського автосалонів, де на виставкових автомобілях був продемонстрований даний процес.
Даною технологією, після цього, зацікавилися американські і європейські автовиробники, і згодом, вона широко поширилася в усьому світі. Р-н Оскар Флайг – творець даного методу, разом зі своїм партнером Еріхом Нюсле в 1972 році відкрив компанію, яка донині виробляє обладнання для видалення вм'ятин з автомобілів без фарбування.
Головною ідеєю даної технології є те, що вм'ятини на деталях видаляються без використання фарбування. Це досягається, використовуючи спеціальні пристосування — гачки. З допомогою кількох видів гачків в певних точках виявляється необхідний тиск, що і повертає колишню форму металу. Для витягування вм'ятин з зовнішньої сторони використовуються зворотні молотки і клейове обладнання. Однак, одним з найголовніших моментів тут є не обладнання, а навички фахівця.Майстер повинен відмінно розбиратися у властивостях металів, вміти в різних ситуаціях, застосовувати різні інструменти і розуміти різницю товщини.
Головною перевагою такого методу полягає в тому, що автомобіль залишається недоторканим лакофарбовим покриттям, при цьому значно знижується ціна ремонту (можна заощадити до 50% від традиційного способу).
Запускати цей бізнес без умінь і навичок, безумовно, просто не реально. Ймовірно, зараз потрібними вміннями ви не володієте (в іншому випадку, ви б навряд чи, звернулися до даного матеріалу). На щастя, придбати необхідні навички сьогодні можна в декількох спеціалізованих центрах, в яких навчають видаляти вм'ятини на автомобілі без фарбування. В таких установах за навчання ви заплатите від тридцяти до ста двадцяти тисяч рублів. За кілька днів (у деяких випадках тижнів, тоді і навчання буде дорожче) ви отримаєте необхідний досвід.
Крім цього, приватні фахівці також займаються навчанням видалення вм'ятин без фарбування. В більшості своїй це самі майстри або власники майстерень, які в даному напрямку працюють вже не перший рік. І є думка, що набагато цінніше навчатися саме у таких майстрів, ніж у згаданих вище центрах. Останні, можуть дати тільки теоретичні знання, які знаходяться на поверхні. Вибирати вам.
Ще одним важливим моментом є вибір обладнання.Професійне обладнання коштує до 300 тис. рублів. Тільки от на перших порах цього всього не потрібно. Фахівці рекомендують починати з звичайних інструментів — клейового устаткування, зворотного молотка, набору гачків і т. д. За повний комплект, куди включено все необхідне, ви віддасте близько ста тисяч рублів.
Далі — більше. Вам також буде потрібно гаражне приміщення, де будуть проводитися всі потрібні роботи. При відсутності власного приміщення, його завжди можна орендувати.
Без початкової практики обійтися також ніяк не можна. Для початку можна поекспериментувати над власним автомобілем. Далі переходимо до автомобілів знайомих, друзів та родичів. А вже після, як тільки ідеальний результат почне виходити, можна з пропозицією виходити на пошук клієнтів.
Для рекламування своїх послуг можна в громадських місцях розклеювати оголошення, роздавати буклети та візитки. Створіть в інтернеті власний сайт. Укладіть договору про взаємовигідну співпрацю з магазинами автозапчастин. Радьте їх своїм клієнтам, а вони нехай повісять у себе вашу рекламу. Адже в одному автосервісі клієнтів не рідко цікавлять і інші автомобільні послуги. Вони запитують, до кого краще поїхати, де краще купити. А це можна з користю використати для власного бізнесу. Успіхів вам!