Відкриваємо свою студію звукозапису

Кожен день ви чуєте музику? Безумовно, може бути, це буває мимоволі, чи ви не чуєте, так як елементарно цього не помічаєте. А чуєте ви її, тому що постаралася одна з наявних студій звукозапису. Чому б вам не спробувати себе в цій справі, тим більше, що попит на даний вид послуг останнім часом зростає?

Пошук приміщення та місце його розташування

Якщо ви коли-небудь мали можливість подивитися на студію звукозапису, то повинні знати, що приміщення, в якому знаходиться студія має спеціальні стіни, для того щоб звук не проникав крізь стіни. Але при всьому при цьому, студії можуть розташовуватися як у простих квартирах, так і в окремо розташованих будинках. Іноді такі студії розташовують у підвалах, щоб ізолювати звук більш якісно.

Що стосується площі приміщення для студії звукозапису, то вам не буде потрібно велике приміщення. Це може бути пара невеликих кімнат. Але, якщо ви хочете отримати додатковий прибуток і залучити нових клієнтів, ви можете організувати при вашій студії репетиційну базу. Така база є місцем постійно збору необхідних вам людей. Тому такий план організації може не тільки принести додатковий прибуток, але і знайти нових клієнтів.

Розміщення студії повинно бути зручно в плані під'їзду до студії. Часто буває, що музиканти приїжджають в студію на своїх машинах, і це вже стосується репетиційної бази, зокрема, але не виключайте, що клієнти можуть приїхати і на громадському транспорті. Тому, потрібно шукати таке місце, нехай воно і буде десь «у дворах», куди можна буде без великих проблем дістатися як пішки, так і на особистому автотранспорті.

Обладнання для студії звукозапису

Після вибору приміщення приступаємо до ремонту і обладнання вашої студії звукозапису. По-перше, вам буде необхідно зробити ремонт вашої студії, тобто насамперед покрити стіни звукоизоляющими і звукопоглощаємими матеріалами. Такий ремонт буде коштувати приблизно близько п'ятнадцяти тисяч рублів, але все ж залежить від регіону і від того, наскільки дорого ви купите матеріали і скільки витратите на робочу силу.По-друге, вам потрібно буде оснастити студію різної меблями і деякими приладами, завдяки яким ви зможете цілий день знаходитися на роботі і не відлучатися кудись із студії на обід: стільцями, кріслами, диваном, столом для комп'ютера, самим комп'ютером, принтером, краще «три в одному», кавоваркою, мікрохвильовою піччю і мініхолодильник. На це у вас піде приблизно сімдесят тисяч рублів, залежно від регіону і дорожнечі товарів. Ну і переходимо до найголовнішого і основному – обладнання для студії.Що ж стосується цього аспекту, то тут можна нескінченно говорити про різних програмних забезпечення, мікрофони, навушники тощо. Але, що можна сказати без праці, для цього вам буде потрібно багато грошей, приблизно близько чотирьохсот п'ятдесяти тисяч рублів.

Підбір персоналу

Персонал – справа тонка. Самі розумієте, що людина, яка буде сидіти в студії повинен володіти розумом і кмітливістю. Що під цим мається на увазі? По-перше, ваш персонал, як і ви, втім, повинен володіти знаннями про техніку, з якою працює, тобто знати, як працює те чи інше обладнання, та чи інша програма. По-друге, персонал повинен мати креативну думка в своїй свідомості. Буде дуже добре, якщо людина якось пов'язаний з музикою, працював з музичним обладнанням або ж сам грає.Ну і по-третє, як і будь-який інший персонал, ваші люди повинні вміти знаходити індивідуальний підхід до клієнта з метою отримання більшого прибутку та задоволення бажань клієнта, щоб він не раз прийшов до вас і скористався наданими послугами.

Асортимент послуг, що надаються

З асортиментом послуг потрібно буде постаратися. Адже чим більше асортимент, тим більше клієнтів, а, значить, більше прибуток закладу. Тому пропонуємо наступний підбір асортименту послуг. Він може бути розширений, спрощено або ж залишений в такій кількості, все вирішувати вам. Це буде залежати від наявної у вас апаратури та кількості працівників, які повинні будуть володіти вміннями для виконання послуг.

·  Перша і найголовніша послуга – це запис. Такою послугою можуть скористатися і приватні особи, наприклад, виконавці, групи і організації, які можуть мати в своєму штаті різні творчі колективи.

·  Друге – це зведення фонограм і обробка. Така послуга необхідна і після запису як такої, і вже для повного і остаточного відомості матеріалу, який є в наявності записаним. Вашими клієнтами будуть ті ж люди, що й описані при першій послуги. Але, до вас можуть звернутися і люди, які займаються розробкою комп'ютерних ігор, і інших різних додатків мультимедіа.

·  Третя послуга – це реставрація та відновлення фонограм. В основному такою послугою можна зацікавити приватних клієнтів, які мають у наявності старі записи.

·  Четверта послуга, яку ви можете запропонувати своїм клієнтам – це виготовлення фонограм і роликів. Ті, хто можуть зацікавитися цією послугою – це різні музичні гурти, сольні виконавці, творчі колективи, ну і не забудьте про рекламодавців.

·  П'ята послуга, яка може принести вам прибуток – це копіювання фонограм і добірка музики. У цьому ж випадку вашими потенційними клієнтами можуть бути великі торгові центри, різні супермаркети, які застосовують техніку музики в своєму магазині, різні приватні особи, ну і відділи, які займаються продажу фірмових і брендових товарів.

·  Ну і остання послуга, яку ми можемо вам запропонувати – це тиражування CD. Такою послугою будуть користуватися сольні виконавці та різні музичні групи.

Реклама

Що стосується реклами, то тут не можна зволікати. Перше, з чого можна почати, так це те, що ви можете відразу подати оголошення в газети, журнали, інші засоби масової інформації, на зразок телебачення, радіо, при цьому не забувайте, що це повинні бути не тільки типові газети і журнали, які завжди приносять вам поштою. Це повинні бути спеціалізовані газети і журнали, пов'язані з музикою, записом, концертами і тому подібними речами. Так набагато простіше буде знайти клієнтів.Що ж стосується іншого способу привернути клієнтів, так це «сарафанне радіо», думаю, ви про нього вже щось чули. Ви знаходите клієнта, він користується вашими послугами, залишається задоволеним, показує запис (або інший продукт ваших послуг) своїм знайомим і друзям, а вони, в свою чергу, вже знають, куди підуть, щоб скористатися цими видами послуг. Але крім цього ви також можете роздавати листівки, зокрема, це можна бажати на концертах, де багато людей, що захоплюються музикою.Якщо ви володієте хорошою фантазією і креативом, ви можете самі придумати способи розрекламувати вашу студію звукозапису.

Висновки

Таким чином, якщо у вас є бажання, структурований план дій та прагнення до отримання прибутку. То сміливо можете починати бізнес і відкривати свою студію звукозапису. Справа в тому, що останнім часом попит на дані види послуг значно зростає через зростання кількості утворюється музичних груп, колективів, так і просто виконавців. Тому, цей бізнес буде хорошим початком для гарного продовження майбутнього.