На ринку з'являється велика кількість компаній, які пропонують сезонного зберігати колесах. При цьому, дані послуги поширюються як на колеса в зборі, так і окремо на шини. Так як деякі власники автомобілів в зимовий і літній сезон їздять на різних дисках. Влітку, на великих колесах, можна дозволити собі відчути справжню швидкість і заодно покрасуватися. А взимку дорогі диски експлуатувати шкода, та й стандартні (стокові) «катки» цілком підходять. Таким чином, число потенційних клієнтів у цього бізнесу постійно зростає.
Зазвичай, такі організації працюють за принципом «півроку». Означає це, що за зберігання коліс ціни розраховуються за 6 місяців зимового або літнього сезону. Також враховується, зберігається одне колесо або комплект. Вартість повного колеса і гуми майже не відрізняються. Так як не змінюється займана площа. Зберігати «катки» необхідно на складі з охороною.
Щоб довідатися з реальними діапазонами цін, можна вбити в пошуковику відповідний запит і ознайомитися з існуючими пропозиціями. Візьміть, на основі декількох компаній, максимальну середню розцінку і, відповідно, мінімальну. Крім цього, є компанії побільше, у яких ціни зберігання коліс істотно нижче, ніж у найближчих конкурентів. Тут зазвичай впливати досвідченість компанії в подібному сервісі. Головним недоліком є те, що представництва подібних компаній ще не відкриті в регіонах. Так що цим можна користуватися.
Так що для вас, як для підприємців даний недолік може стати перевагою. Відсутність подібних компаній у регіонах, які зберігають у себе колеса на дуже вигідних умовах і за низькими цінами, для вас є безсумнівним плюсом. Зрозуміло, конкуренція є. Але ті, кого ви не зможете обійти, навряд чи знайдуться. А в ряді регіонів конкуренти можуть взагалі бути відсутніми.
З точки зору організації даного бізнесу, в першу чергу знадобиться саме сховище. Його розміри напряму будуть залежати від кількості потенційних клієнтів і ваших можливостей. Безумовно, ідеальним варіантом є той, коли сховище належить особисто вам. Так у вас з'явитися можливість максимально знизити ціни, що для більшості клієнтів є одним із головних факторів. Якщо ж власного сховища немає, доведеться його орендувати.
Не забудьте, для дисків та шин потрібні спеціальні умови зберігання. Так що при пошуку відповідного приміщення варто враховувати ГОСТ 24779-81 і ГОСТ 4754-97 відповідно.
Наступним моментом стане турбота про охорону. Цей нюанс дуже важливий і його ніяк не можна пропустити. Адже диски і гума — товар дорогий (а в ряді випадків — дуже дорогий). Комплект шин великого радіусу може досягати в ціні 3,5 тисяч доларів. А деякі диски коштують понад 5 тисяч доларів. Так що такий товар в охороні точно потребує. Тут можна вдатися до двох варіантів. Або укласти договори з вневедомственими охоронними службами, або найняти на роботу пару чергових. Перший, звичайно ж, краще. Однак, тут все залежить від ваших можливостей.
Для того щоб ваші конкуренти вас не обійшли, варто задуматися про те, щоб надавати додатковий сервіс. Наприклад, можна здійснювати очищення коліс клієнта, а також безкоштовну доставку їх до складу. Будьте впевнені, все це по кишені вам особливо не вдарить, а ось людям ви зробите вкрай приємно. І день у день буде рости число задоволених клієнтів.
З точки зору реклами, в першу чергу, не потрібно ігнорувати інтернет. Ні в якому разі. Адже до величезної кількості потенційних клієнтів донести інформацію можна саме цим способом. До речі, він і дешевий.
Також варто звернути увагу на друковані засоби масової інформації. Приділіть особливу увагу автомобільним виданням.
Буклети і листівки також гарні, як і реклама на ТБ і радіо. Намагайтеся охоплювати якомога більше число слухачів, глядачів, читачів і готуйтеся до великої кількості дзвінків від клієнтів. Успіхів вам!