Реалізовувати цю бізнес-ідею потрібно, в першу чергу, вивчення і детального аналізу робіт потенційних конкурентів. Якщо подібні установи є в вашому місті, тоді необхідно відвідати їх в цілях ознайомлення. Якщо ж ні, тоді деякі дослідження у вас є можливість провести через інтернет. У всіх найбільш відомі зарубіжні та вітчизняні центри сімейної психології є власні сайти, на сторінках яких можна дізнатися про їхні послуги, як довго вони працюють в цій сфері і яку популярність мають ті чи інші процедури.Відвідати можна також тематичні форуми, де у вас буде можливість вивчити, які послуги психологів є найбільш популярними на сьогоднішній день.
Як тільки перспектива відкриття такого центру визначена, можна займатися пошуком приміщення. Його краще вибирати ближче до центру, але на найжвавіших вулицях орендувати площу не варто. Проїзд в таких місцях, як правило, сильно утруднений. Оптимальним варіантом буде спокійна, тиха вулиця, в межах центру міста. Ще одним важливим моментом є наявність парковки для автомобілів. Це може стати одним з вирішальних чинників для більшості ваших клієнтів. Площі самого приміщення повинно бути достатньо, щоб розмістити кілька кабінетів, приймальні і службові кімнати. 80-100 м. кв.повинно вистачити.
Після того як приміщення вибрано, потрібно зайнятися закупівлею обладнання. Від рівня вашого центру та його напрямки діяльності буде залежати реальний перелік усього, що необхідно обзавестися. Так чи інакше, вам знадобиться комп'ютерна техніка з можливістю виходу в інтернет і меблі — крісла, столи, шафи і т. п. На сьогоднішній день жодна компанія без цього не працює. Інвестувати в сімейний психологічний центр під силу далеко не кожному підприємцю, так як заняття це досить витратна.Тому, якщо у вас не достатньо вільного капіталу, можна спробувати пошукати «бізнес-ангелів» або інвесторів, які в ваш проект будуть готові вкласти власні гроші. Для їх зацікавленості, потрібно подбати про складання докладного бізнес-плану, який розкриє всі перспективи вашого потенційного бізнес-проекту.
Наступним кроком стане реєстрація індивідуального підприємництва. З цим труднощів виникнути не повинно.
Ну і, нарешті, самим головним і відповідальним кроком стане підбір персоналу. В першу чергу вам потрібен менеджер по роботі з клієнтами, завдання якого полягатиме в обробці замовлень. У будь-якому місті нашої країни таких людей повно, тому з пошуком цього співробітника проблем виникнути не повинно. Інша справа кваліфіковані психологи, які ще й потрібно залучити у власний центр сімейної психології. Тут доведеться докласти максимальні зусилля. Головна складність буде полягати в тому, що майстри психології з хорошим досвідом роботи віддають перевагу власній практиці.
Але все ж, питання вирішується. Можна пропонувати хорошу заробітну плату, від якої відмовитись буде складно. Прийнятний даний варіант для бізнесменів, які володіють серйозними капіталами і, які можуть собі дозволити перший час працювати у збиток. Другим, більш цікавим варіантом є здача приватним практикуючим фахівцям кабінетів в оренду. Таким чином, вони будуть працювати самі на себе, але при цьому бути під брендом вашого центру. Може бути, питання з персоналом ви зможете вирішити і придумавши інші варіанти.
Останнім пунктом є реклама. Якщо відомі психологічні центри в рекламі практично не потребують — інформація там передається шляхом сарафанного радіо, то для тільки що з'явився закладу засвітитися скрізь просто необхідно. Рекламні кампанії повинні бути активними і чіпляє. Візитівки, листівки, інтернет і газети, радіо і телебачення — задіяно повинно бути все. А для якісної розробки схем просування на ринок краще всього звертатися в хороші рекламні агентства. Успіхів вам!