Давайте обговоримо одну дуже-дуже смачну ідею бізнесу. Ідея, при першому розгляді, здається побитою і банальною. Однак, це тільки при першому розгляді. У багатьох невеликих містах, насправді, все ще не розвинена цукеркова індустрія, в той час як попит на цукерки завжди залишається високим, таким він був і таким буде. Примітно те, що не так вже й складно у своєму місті відкрити власний магазин цукерок.
По суті, сам процес відкриття мало чим відрізняється від того, що потрібно робити для відкриття звичайного магазину продуктів. Лише асортимент продукції тут більш вузький. В цукерковому магазині продаються, як правило, кондитерські вироби, морозиво, мармелад, цукерки, шоколад і, звичайно ж, цукерки (в коробках і на вагу). У загальній складності, ласощі, у всій своїй красі і різноманітності. Але, безумовно, основний акцент подібного закладу робиться саме на різноманітні види цукерок.
Для початку, корисно буде провести невеликий маркетинговий моніторинг. Поцікавтеся у продавців, пройшовшись по місцевих магазинах під виглядом рядового клієнта, які вони рекомендують цукерки. Звичайно, продавець вам порадять той сорт цукерок, який у покупців користується максимальним попитом. Отже, у вас з'явиться можливість накидати приблизний перелік видів солодощів, які в першу чергу потрібно привезти у власний магазин.
Крім цього, за фактом такого роду досліджень ви зможете зорієнтуватися в ціноутворенні, тобто будете знати які у магазинах вашого міста ціни на цукерки. І, таким чином, створити собі деяку перевагу у вигляді більш лояльного ціноутворення на ваш товар, плюс до цього сконцентрувати у себе в магазині асортименту товарів мають найбільший попит.
Як тільки ви вже прикинули для себе приблизний план подальших дій, можна замислюватися про вибір для майбутнього магазину необхідного приміщенні. Відразу краще всього брати будівлю в оренду, розраховуючи на подальше розширення асортименту продукції. Нехай воно вже на перших порах буде просторіше, ніж вам потрібно в даний момент. Головне пам'ятати, що окремі сорти цукерок розташовуються на вітрині в особливих ящиках — відсіках, і займають порівняно великий простір.
Доречно сказати, що організація власного магазину цукерок за типом мінімаркету або супермаркету може стати з вашої сторони серйозним кроком назустріч потенційним клієнтам. Суть тут у тому, що коли клієнт сам ходити між рядами і набирати цікавлять його сорти цукерок в пакети або візок, купівельна спроможність значно зростає. До того ж, подібний спосіб дозволяє економити на співробітниках (безпосередньо на їх кількості).
На посаду продавців, до речі, повинні бути набрані люди, які добре розбираються у всьому присутнім асортименті. По суті, це завдання продавців в будь-якому магазині. На жаль, в нашій країні дуже часто буває так, що ця умова виконується вкрай рідко. Власники магазинів якось і не замислюються, яку кількість потенційної прибутку вони втрачають, наймаючи таких ось некомпетентних співробітників в свої магазини. Не потрібно стає одним з таких. Краще витратити деяку кількість часу і коштів на їх навчання, ніж потім шкодувати про недбайливій продавця.
Як тільки ви розберетеся з продавцями і приміщенням, прийде час поклопотатися про асортимент цукерок. На перших порах достатньо буде до тридцяти видів карамелі і двадцяти видів шоколадних цукерок. Надалі весь асортимент повинен стійко розширюватися, враховуючи побажання клієнтів. Вони можуть направити ваш бізнес по правильному вектору, розповівши вам про свої уподобання. До прохань покупців потрібно прислухатися, тоді ваш магазин цукерок буде процвітати й розширюватися.