Створення бізнесу в Японії вимагає більш ретельного планування і напруженої роботи, ніж в Росії. Японська економіка зосереджена на мобільності та персоналізації. Хоча правила і норми відрізняються від тих, що діють в Росії, вони легко зрозумілі. З грамотним підходом підприємець зможе уникнути бюрократичних, правових, культурних і мовних бар'єрів. Всі тонкощі по відкриттю свого бізнесу ви можете дізнатися нижче.
Документи, які вам необхідні
- Бізнес план;
- Реєстрація бізнесу;
- Сертифікат про інкорпорацію.
Як почати малий бізнес в Японії?
Інструкції по початку малого бізнесу:
1. Дослідження ринку і визначення, чи буде ваш бізнес-план працювати в Японії. Щоденні дослідження коштують дуже дорого в Японії.
2. Зателефонуйте в японське посольство і дізнайтеся скільки коштує віза, щоб відвідати Японію.
3. Вивчіть японські ділові видання, щоб зрозуміти її економічні та фінансові аспекти. Наприклад, "Nikkei Business" виходить на японській і англійській мовах. Дані публікації розглядають економічні тенденції, появу нових продуктів, думки, правила щодо товарних знаків та інші актуальні теми.
4. Зареєструйте свій малий бізнес в Японії, як того вимагає місцеві префектури. Бізнес в Японії повинен бути зареєстрований як "tokumei kumiai," аналог товариства з обмеженою відповідальністю в Росії.
5. Отримайте свідоцтво про реєстрацію друку. Підприємці, повинні мати цей сертифікат для завершення всіх правових договорів в Японії. Процес реєстрації організації може бути трудомістким і дорогим.
6. Вивчення японської податкової системи. Проконсультуватися з податковим консультантом, щоб дізнатися про податкові пільги для міжнародних або іноземних власників бізнесу. Ви повинні представити в районну податкову інспекцію відповідні документи за два місяці до дня реєстрації. Податкові органи країни також вимагають щоб ви подали повідомлення про відкриття власного офісу протягом одного місяця з дня відкриття.
7. Зареєструватися на місцевих форумах, щоб познайомитися з іншими підприємцями, що здійснюють свою діяльність в сфері промисловості. Наприклад, Mixi, є найпопулярнішою соціальною мережею, яка дозволяє учасникам обговорювати трудову діяльність. Якщо у вас немає часу для оновлення вашої інтернет сторінки, ви можете найняти людину щоб вона це зробила. Mixi може бути ефективним інструментом для поширення інформації про ваш бізнес. Ви можете відвідувати різні інтернет виставки продуктів, які мають попит у японських покупців і продавців. Це гарне місце для встановлення ділових контактів з потенційними бізнес-партнерами і клієнтами.
8. Найняти на роботу людей, якщо це необхідно. Потенційні співробітники повинні розуміти місцеву культуру і знати японську мову. Для цього ви подаєте заяву в органи по трудовому нагляду, якщо ваша організацій має 10 і більше працівників. Потрібно вказати організаційні деталі, такі як кількість робочих годин, виплати заробітної плати, спосіб оплати, пільги, бонуси та ін. Ви також повинні звернутися до органів безпеки.
9. Докласти зусиль, щоб вивчити японську мову і місцеву культуру. Пам'ятайте, японська бізнес-культура заснована на ієрархії, тому звертайтеся до людей по їх правильному імені.
11. Відрегулюйте вашу рекламу і маркетинг-план, щоб змусити їх працювати в Японії. Наприклад, Японія має високу щільність населення, тому реклама за допомогою великомасштабних рекламних плакатів і щитів може досягти тисячі потенційних клієнтів.
Бізнес в Японії може стати дуже хорошим варіантом інвестиції при грамотному вкладенні грошей.