Ми всі живемо кожен день і кожен день ми в що-небудь, та одягаємося. Це нікому не уникнути. А що ви хотіли одягти на прогулянку або ж на город? Звичайно, ви не будете вдягатися в дорогий костюм або вечірню сукню, тут потрібна одяг повсякденний, зручна і практична, такою і є, наприклад, джинсовий одяг. Тепер у вас є хороша можливість почати і організувати бізнес на відкриття власного магазину джинсового одягу.Конкуренція є, і не проста, але у вас є все ж шанс пробитися у світ бізнесу і «відхопити» частина ніші, яка ще розвивається і постійно поповнює свої ряди новинками і відкриттями.
Аналіз ринку при відкритті магазину джинсового одягу
Для відкриття магазину джинсового одягу, вам буде потрібно чимало сил, так як цей бізнес вже існує в різних формах. Але при цьому, джинсовий одяг дуже популярна серед молоді, і не тільки неї. До того ж, це дуже зручні речі, які можна носити щодня. Тому, якщо ви зможете зарекомендувати свій товар і вийти на ринок, то це буде хорошим початком хорошого бізнесу.
З іншого ж боку, ви можете відкрити магазин під уже відомою і популярною маркою, це так званий «франчайзинг». Так набагато простіше відкривати і організовувати бізнес, так як ви будете позбавлені проблем з доставкою товару, а також фінансових витрат на рекламу нового магазину.
Організаційні питання
Після того, як ви зважилися на відкриття свого власного магазину джинсового одягу, вам буде потрібно зареєструватися як індивідуальний підприємець (ІП). Це робиться для того, щоб ви могли почати займатися певною діяльністю, при оформленні документів ви будете самі вказувати ті сфери діяльності, в яких збираєтеся брати участь. Крім реєстрації ІП вам потрібно буде отримати дозвіл на зайняття діяльністю від пожежної служби та санітарно-епідеміологічної служби. На збір всіх документів у вас може піти приблизно три тижні.
Пошук приміщення та місце його розташування
Як відомо, кращі продажу завжди в тих магазинах, які люди бачать і куди люди заходять. Отже, вам треба шукати таке приміщення, яке буде помітно людям. Наприклад, в центрі міста, або ж в жвавому спальному районі на великій вулиці з численним потоком людей і хорошою прохідністю.Якщо ви виберете центр міста, або просто жваву вулицю, то будьте впевнені, що продажі будуть хорошими і активними, якщо ж ви економите на орендній платі, то і продажу будуть відповідні, тобто доведеться постійно залучати покупців знижками, акціями, а це не принесе вам великий прибутку.
Що ж стосується площі, то тут можна говорити про не дуже великих площах, вистачить і тридцяти квадратних метрів. Цю площу вам буде потрібно розподілити між великим торговим залом, невеликий примірювальній і складськими й службовими приміщеннями.
Обладнання для магазину
Після того, як ви вибрали приміщення, вам потрібно буде зробити там ремонт, а потім починати облаштовувати магазин і готувати його до першої партії товару і першим відвідувачам і покупцям. По-перше, що ви повинні зробити, так це обладнати торговий зал різними стелажами, полицями, вішалками і вітринами, на яких будете розміщувати товар на продаж. Ви повинні так розташувати полиці і стелажі, щоб клієнт міг спокійно розібратися, де що лежить і як орієнтуватися в просторі магазину.По-друге, ви повинні подбати про наявність касового апарату у вашому магазині, його також слід зареєструвати. Ну і по-третє, можете придбати пару манекенів, на яких ви зможете рекламувати новинки або інші хіти продажів.
Пошук персоналу
При підборі персоналу важливо враховувати кілька моментів у характеристиці продавця-консультанта. По-перше, продавець-консультант повинен добре розбиратися в продаваемом їм товар, в даному випадку в джинсовому одязі, в тому, наскільки вона актуальна в даний період і які моделі актуальні. По-друге, продавець-консультант повинен бути здатний вгадувати бажання клієнта і підбирати ті речі, які йому будуть йти і сподобаються із зазначеними перевагами. Тобто, якщо говорити узагальнено, продавець-консультант повинен бути з навичками стиліста.По-третє, потрібно сказати, що продавець-консультант повинен вміти орієнтуватися у віковому діапазоні асортименту. Тобто він повинен уміти розподіляти товар за віковими категоріями та по стилям, наприклад, на чоловічий, жіночий та дитячий одяг.
Реклама
Для того, щоб ваш магазин почав добре і продуктивно функціонувати, вам потрібно побудувати і організувати правильну і продуктивну рекламу. Як це можна зробити? А дуже і дуже просто. Самим першим кроком є розміщення оголошень у засобах масової інформації, це можуть бути як журнали, газети та інші видання, присвячені одязі і моді, так і радіо, телебачення та інші. Далі. Ви можете використовувати банери на вулицях міста, це приверне до вас тих, хто їздить на машині і ходить пішки повз вашого магазину.Ну і наостанок, можете поширювати різні листівки в торгових і розважальних центрах, там дуже велика прохідність людей і листівки можуть зачепити людину, яка попрямує до вас, щоб подивитися асортимент і задовольнитися побаченим, а, отже, і купити собі що-небудь новеньке.
Фінанси
Те ж стосується фінансової сторони питання, то тут потрібно говорити про те, що у вас є можливість окупити бізнес за рік, але, якщо враховувати не найсприятливіші умови для ведення діяльності, то за три бізнес все ж має окупитися. Для початку роботи магазину вам потрібна буде велика і красива вивіска, яка буде коштувати приблизно тисячу доларів. А ось витрати на придбання товару для подальшої продажі становитимуть близько десяти тисяч доларів. На ремонт приміщення у вас піде по сто доларів на один квадратний метр.
Висновки
Таким чином, потрібно сказати, що відкриття магазину джинсового одягу не так поганий, з цього може вийти хороший бізнес, який в подальшому буде приносити хороший заробіток. Головне, це зарекомендувати себе і зуміти пробитися в умовах непростої конкуренції. А що стосується успішності бізнесу, то тут не можна сумніватися – одяг потрібна завжди, тим більше така зручна, як джинсова.