Незалежно від сфери розвитку бізнесу, він вимагає від її творців чималих знань. Для людей бажаючих почати свою підприємницьку діяльність, які обізнані в економічних питаннях та питаннях кредитування, може стати цікавим відкриття брокерської компанії. Давайте разом розберемося в недоліках і перевагах цієї сфери діяльності.
Для відносно великої групи людей можливість взяття кредиту є майже єдиним способом вирішення своїх фінансових питань, однак у кредитуванні розбирається лише мала частина потенційних позичальників. Нерідко буває плачевних результат такого підходу. При такому розкладі позичальник може на довгий термін опинитися в банківському фінансовому капкані. І, так як кредитні брокера виступають своєрідними професіоналами в області кредитування населення, саме ця категорія людей буде потенційними клієнтами.
Сьогодні, існуючі брокерські компанії співпрацюють зі своїми клієнтами, керуючись різними схемами. І як тільки ви почнете розробку бізнес-плану власного бізнесу в цій сфері, потрібно відразу вирішити саме це питання.
У першому варіанті можна розглянути консультаційні послуги в області кредитування та їх надання потенційним позичальникам. По суті, цей варіант передбачає допомога своїм клієнтам у виборі банку, у якого в даний момент найбільш лояльні умови для взяття кредиту, а також підбір і підготовка потрібних документів і т. п.
Другий варіант передбачає подання будь-якого банку, при цьому, в ваші завдання входитиме допомога клієнту, починаючи з початкових консультаційних бесід закінчуючи отриманням необхідного кредиту. В даному випадку залучення до спільної роботи якомога більшу кількість банків, стоїть головним в пріоритеті, для того щоб клієнти вашої компанії могли вибирати найбільш відповідні для них умови.
Для успіху брокерської компанії офісне приміщення має важливе значення. У пріоритеті підбір місця поряд з великими торговельними центрами, автосалонами і т. п. Основна кількість потенційних клієнтів вашої компанії знаходиться саме тут. Також хороші можливості в собі несе організація офісу в діловій частині вашого міста. При правильному підході до розвитку своєї справи, можете розраховувати на щомісячний приплив клієнтів у розмірі близько 30-40 осіб. Достатня площа для офісного приміщення: 20-30 квадратних метрів, де без особливих зусиль зможуть комфортно працювати 3-6 менеджера.
Менеджера — наймані працівники. Потенційні позичальники будуть консультуватися саме у них, отримуючи допомогу в оформленні необхідних документів та в інших питаннях. В задачі менеджерів повинна також входити об'єктивна оцінка можливостей потенційного клієнта. Щомісячну середню заробітну плату менеджерів можна встановити в розмірі 10-15 тисяч рублів плюс відсотки від угоди.
Не забудьте про найм системного адміністратора та бухгалтера. На етапах розвитку вашого бізнесу, коли можливості для найму великої кількості персоналу ще не знайдені, можна з вашими фахівцями укладати цивільно-правові договори на надання періодичних послуг.