У даній статті ми розглянемо відкриття центру розваг, в якому можна буде подати такі види послуг як: дитячий майданчик, кафе, кінотеатр, танцювальний майданчик, бар, більярд та боулінг. З часом можна розвивати і спорт, — можна задуматися про відкриття міні-гольфу, про створення дартс-майданчики, про побудову льодового катка, спортзалу, аквапарку, картинг-центру, а також різноманітних міні-атракціонів (тут на думку приходять голлівудські атракціони типу «Танцюючих голів»). По суті, все що буде відкриватися і розвиватися має подобатися і великим і маленьким відвідувачам.
З точки зору цільової аудиторії необхідно відзначити, що серед ваших клієнтів, в основному, будуть люди у віковій категорії від вісімнадцяти до сорока п'яти років. Так чи інакше, сьогодні дозвільні центри можна відкрити для людей молодше і старше цього діапазону. Тому всі тонкощі цієї справи потрібно обдумати і зважити з усією ретельністю. На поточний момент в містах рідко можна зустріти розваги для людей старше 45 років, тому в даній сфері конкуренції взагалі відсутня.
Якщо ви загорілися цією ідеєю, в першу чергу, потрібно зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ). З цим особливих проблем виникнути не повинно.
Простіше і дешевше відкрити подібного роду дозвіллєвий центр безпосередньо у функціонуючому торговому центрі, — приживеться він там набагато швидше і також швидко почне приносити прибуток. Тим не менш, як часто виявляється на практиці, всі місця в торгових центрах вже зайняті і, для якісного пошуку вільної ніші буде потрібно набагато більше часу, ніж було заплановано на початку. Внаслідок чого відкрити власний центр простіше в будинках по сусідству. Безсумнівно, вибране вами місце повинне бути з великою прохідністю.Необхідно також, в залежності від району розташування закладу, врахувати специфіку послуг, які ви плануєте надавати. Наприклад, велика кількість місць у кінотеатрі, який розташований в спальному районі, абсолютно не потрібно, так як основна кількість відвідувачів в кіно поїдуть ближче до центру міста.
Що стосується питань організації бару чи кафе, — їх також необхідно включити до бізнес-план. Зациклюватися на меню не обов'язково, різноманітністю воно може не відрізнятися. Достатньо буде скласти список невеликих розмірів, що складається з страв, які мають найбільшу популярність. Крім кафе є можливість організувати радий закладів швидкого харчування (фаст-фудів), які працюють за системою франчайзингу. В барі добре буде запропонувати напої в широкому асортименті, — в даному випадку, багато краще ніж мало.Безсумнівно, ви можете і не робити одну з найбільших коктейльних карт у вашому місті, однак постарайтеся зробити так, щоб вибір був гідним. При відкритті спортзалу або фітнес-клубу, необхідно подбай і про відкриття фітнес-бару, в якому будуть пропонуватися кисневі і протеїнові коктейлі.
З точки зору сфери спортивної, то не варто припускати, що клієнти будуть сюди приходити з власної змінною спортивним одягом та взуттям (виняток можна поставити тренажерний зал). З точки зору ковзанки і роллердрома, тут все необхідно надавати в прокат.
При організації дозвіллєвого центру потрібно також звернути свою увагу на один з головних моментів — рекламну кампанію. Тут важливо взяти до уваги, що найбільшу ефективність принесуть контекстна або медійна реклама, рекламні повідомлення на радіо і, якщо дозволяє бюджет, рекламні ролики на телебаченні. Позитивно на імідж закладу також вплинуть бігборди в центрі міста та інша реклама. Роздача листівок також ефективна, але ця може суттєво вдарити по кишені. Ну і, зрозуміло, не забудьте про створення свого сайту і про рекламу в інтернеті — без цього у наш час ніяк не можна.Успіхів вам!