У наш час з кожним днем з'являються все нові види електроніки і техніки. Дані показники з часом будуть тільки рости. Що-то, застаріваючи, з ринку поступово йти, щось з'являється, займаючи місце технологій, які застаріли. З упевненістю можна сказати одне — для потреб своєї сім'ї і безпосередньо для себе люди як купували раніше, так і будуть купувати в майбутньому побутову електроніку і техніку. Як раз тут і розкриваються цікаві перспективи для реалізації гарного підприємницького справи і, що важливо, з вкладеннями, які можна звести до мінімуму.Ми маємо на увазі надання послуг по підключенню електроніки і техніки на побутовому рівні.
Для реалізації даної бізнес-ідеї знадобиться, в першу чергу, уміння і знання. Тверезо оцініть власні можливості, якщо ви самостійно плануєте займатися цією справою. Безумовно, практично нереально бути у всьому фахівцем. Як правило, той, хто вміє встановлювати кондиціонер, в налаштуванні комп'ютера мало чим може допомогти. І навпаки. З цієї причини, для подальшого розвитку існує два шляхи.
Перший — простий. Ви займаєтеся наданням послуг з підключення та встановлення лише тієї побутової електроніки та техніки, в якій добре розбираєтеся. Мінуси в тому, що найімовірніше ви не захопити більшу частину клієнтів. У другому варіанті ви виступаєте як організатор. Тобто займаєтеся наданням послуг з налаштування та підключення практично всіх побутової електроніки та техніки, наймаючи при цьому різноманітних фахівців. Тим, хто прагне створити добротний сервіс на вищому рівні, цей варіант, як нам здається, підійде ідеально.
Залишається уявити. Вам надходить дзвінок з проханням підключити спліт-систему, принтер, комп'ютер, супутникове телебачення, та ще й пральну машину. І ви дійсно можете розібратися у всіх цих питаннях. А при якісному наданні послуг вашими працівниками, хороші чутки про ваше підприємство по місту розійдуться дуже швидко.
В пошуку гарного фахівця немає нічого складного. Ось залучити їх в свій сервіс — це завдання. Для цього доведеться виплачувати з кожного замовлення високі відсотки або не скупитися на заробітну плату.
Другим кроком стане вибір приміщення. Вам ні до чого площа великих розмірів. А сам офіс необхідний вам лише для прийому особливих клієнтів, намагаються обговорити з вами особисто свої питання. З точки зору місця розташування, — ідеальний варіант поблизу магазинів побутової електроніки та техніки або торгових центрів (або і того і іншого). Магазини, як правило, також займаються послугами підключення електроніки і техніки. Тільки от ціни у них кусаються. Наприклад, у супермаркетах електроніки в минулому році вартість установки могла перевищувати ціну безпосередньо кондиціонерів. Та й працювати вони лінуються.Разом з цим, компанії, які надають ті ж послуги на стороні, брали за подібні процедури в три, а то й чотири рази менше. Таким чином, не варто перебільшувати конкуренцію магазинів в цій області.
Також вам знадобиться інструмент. Різні пристосування потрібні для різних цілей. Приміром, молотки, викрутки, дрилі згодяться, якщо ви зібралися підключати витяжку або спліт-систему; при налаштуванні комп'ютера або телевізора знадобиться ноутбук з USB-модемом.
І, звичайно ж, реклама. Головне тут піднести себе правильно і показати всім, що ви зовсім не черговий, а серйозна компанія, яка вирішує різні завдання своїх клієнтів. Почати варто з мережі інтернет, а точніше з власного сайту (сучасну компанію навіть складно уявити без нього). Вкажіть тут інформацію про послуги та розцінки на окремі види робіт. Не забудьте і про контактні номери телефонів для зв'язку з вами. Більш традиційні види реклами упускати також не варто — візитки, оголошення в газетах та в громадських місцях, все це працює.Головне тут стежити за рівнем ваших послуг, і безпосередньо за тим, щоб обіцянки в вашій рекламі йому відповідали. Успіхів вам!