Хто з тих, хто читає цю статтю, не любить поїсти? Напевно, таких не знайдеться. Всі, абсолютно всі люблять смачну домашню, апетитну і божественно пахне їжу. Тому, багато хто готові ходити обідати додому, щоб насолодитися незвичайним смаком і чудовим ароматом. До всього іншого, домашня їжа набагато корисніше тієї, яку готують в їдальнях або кафе і ресторанах. Багато в чому це залежить від того, що домашня їжа приготовлена з любов'ю. Хоча варто відзначити, що є такі заклади, де готують не гірше, ніж удома.Звичайно, є страви, які краще дружини або мами або бабусі ніхто не готує, але якщо розглядати основну частину страв, то це можливо. Тому у вас є чудова можливість відкриття власної кулінарії.
Рентабельність відкриття своєї кулінарії
Як ми вже сказали, всі люблять смачну домашню їжу. Саме тому кулінарія буде відмінно конкурувати в умовах сучасних кафе і ресторанів. Багато людей вважають за краще економити і гроші і час, при цьому харчуватися здоровою і корисною їжею. Саме в таких випадках ваша кулінарія буде для них чудовим рішенням проблеми, що склалася.
Реєстраційні питання
Для того, щоб зайнятися цією діяльністю, а саме відкриттям совій кулінарії, вам буде потрібно зареєструватися як ІП (тобто індивідуальний підприємець), це обійдеться вам приблизно в тисячу рублів. Також, вам потрібно отримати всі дозволи санітарно-епідеміологічної та пожежної служб про те, що ваше приміщення придатне для приготування і продажу продуктів харчування. Після цього вам необхідно придбати та зареєструвати касовий апарат. Це теж все буде коштувати певну суму.
Пошук приміщення та місце його розташування
Для того щоб ваша кулінарія процвітала, вам необхідно вибрати таке місце, де люди зможуть відразу побачити вашу кулінарію, потрібно, щоб їм було зручно добиратися до вашого закладу. Вам варто подумати: по-перше, про те, щоб поруч була стоянка для автомобілів та зупинка громадського транспорту, якщо в місті є метро, то ще і станція метро, так, звичайно, це повинно бути, але по можливості й реальності подій і обставин;по-друге, це приміщення повинне мати кілька кімнат, щоб не переобладнати план забудови, там повинні бути складське приміщення, кухня і основний зал для відвідувачів, де ви зможете розмістити столики, якщо клієнти захочуть перекусити прямо у вашому закладі; по-третє, у вибраному приміщенні у вас повинна бути можливість облаштувати його у відповідності з усіма нормами, правилами і вимогами.
Обладнання кулінарії
Після того, як ви отримали всі дозволи і довідки на можливість формування своє справи, вам необхідно задуматися про те, як повинно бути облаштовано ваше приміщення. По-перше, вам слід подумати про кухні, адже кухня – основна кімната, яка буде приносити саме прибуток. Що там має бути? Це, для початку, плити для варіння, смаження тощо, холодильні установки і обладнання, а також різні столи для готування, шафи, тумби і все інше інше. Не забудьте про дрібні побутові предмети, такі як виделки, ложки, ножі, тарілки, сковорідки, каструлі, друшляки і так далі.По-друге, у вас буде складське приміщення для зберігання сировини, готових напівфабрикатів, може бути будь-яких меблів, яку ви ще не виставили тощо. Там повинні розташовуватися всілякі полиці, стелажі і холодильники. По-третє, торговий зал. Це те місце, де повинні коштувати столи і стільці, але ви можете замінити затишними диванами або ж кріслами. Це додасть закладу більше затишку і «домашньої теплоти». Ну і не забувати про те, що зазвичай в кулінарії лише продають готову домашню їжу.Тому вам необхідно обладнати місце для персоналу, а також поставити кілька полиць, для представлення готового товару. Можливо, це будуть вітрини і холодильники зі скляними перегородками.
Дизайн приміщення
Ви вже, думаю, розумієте, що тематика вашого закладу – «домашня». Отже, вам треба вибрати такий дизайн приміщення, щоб люди, заходячи до вас, ще більше хотіли спробувати вашу домашню їжу. Якщо ж їм сподобається в вашому закладі, будьте впевнені, що вони будуть дуже часто заглядати до вас.
Широта асортименту
Асортимент – справа тонка. Потрібно вміти «на відмінно» готувати все те, що буде представлено у вашому меню. По-перше, починаючи з самого простого, у вас повинні бути різні солодощі, тобто тістечка, десерти, кекси, можливо, торти, пиріжки з різною начинкою, від м'ясної до вишневої тощо. По-друге, багато люблять смачне гаряче, це може бути, наприклад, шашлик, багато чоловіків його дуже люблять, це можуть бути супи, їх можна продавати у контейнерах, печеня і тому подібні речі. Тут фантазія не обмежена, обмежені можливості ваших кухарів.Ну і по-третє, це можуть бути різні салати на закуску. Приготування салатів – не витратний спосіб, а ось продаж – прибуткова.
Підбір персонал
Що стосується вибору персоналу, то тут справа стоїть серйозніше. Потрібно мати багатий життєвий досвід у спілкуванні з людьми, або ж просто вміти розбиратися в людях. Для початку ви можете вибрати яку-небудь домогосподарку, у якої є час і бажання готувати. Це буде відмінним варіантом. Також, вам можна звернути увагу на випускників кулінарних училищ. Що стосується працівників з великим стажем, той тут виникає питання – чому вони пішли з попереднього місця роботи? Тому, краще всього спочатку дізнатися причину, а потім думати, бути такого працівника чи ні. Але є маленька проблема.Якщо ви візьмете новачків, то хто буде за всім стежити? Тому ця робота важка і вимагає великої уваги і витрати сил на підбір якісного персоналу, щоб ваша кулінарія могла «процвітати».
Реклама
Що стосується реклами, то тут все просто. Це засоби масової інформації. Але, вони повинні бути не просто газетами і журналами, телебачення чи радіо, вони повинні відповідати вашій тематиці, тобто кулінарії. Якщо ви розмістіть оголошення там, де розміщують оголошення різні кафе, то у вас з'являться клієнти, жалувані ввечері їсти правильно і смачно. Можете влаштувати якусь акцію, тоді дуже багато людей дізнається про вас. А ще один відмінний спосіб – це організація презентації вашої кулінарії.
Висновки
Таким чином, якщо ви вирішили розпочати свій бізнес, то можете спробувати відкрити свою кулінарію. Це досить прибуткова справа, яка, якщо ви захоплюєтеся готуванням, порадує вас і ваших відвідувачів.