Міні-пекарня

Міні-пекарня – це відмінний варіант для старту, особливо якщо у вас є певна сума грошей або ви не боїтеся брати кредит на розвиток малого бізнесу і зв'язуватися з виробництвом їжі в принципі. Свіжий, ароматний хліб буде затребуваний завжди, і, якщо ви все зробите правильно, продукція на полицях вашого закладу буде розходитися ще до вечора, складаючи гідну конкуренцію місцевим хлібозаводам.

Крок перший. Юридичні тонкощі

Заснувати міні-пекарню, минаючи оформлення своєї діяльності, неможливо. Відповідно, якийсь час і кількість грошей вам доведеться витратити на реєстрацію ІП або ТОВ, отримання всього комплексу дозвільної документації від пожежників, СЕС та інших зацікавлених організацій.

Крок другий. Пошук та оренда приміщення

Ви думаєте, що успіх такого бізнесу залежить виключно від якості продукції? Зрозуміло, немає. Місце розташування вашої міні-пекарні безпосередньо вплине на кількість клієнтів і, відповідно, підсумковий прибуток.

Бізнес буде успішно розвиватися, якщо ви орендуєте приміщення в спальному районі, де конкуренція не занадто висока і альтернатив майже немає. Ще один відмінний варіант – оренда місця в торговому центрі. Люди, які приходять туди, готові витрачати гроші і цілком ймовірно, що будуть купувати свіжий хліб просто за інерцією.

При пошуку місця розташування для пекарні варто враховувати і вимоги СЕС:

·  Наявність холодної і гарячої води, каналізації;

·  Вентиляція;

·  Не підвальне приміщення;

·  Наявність підсобних приміщень, кімнат для персоналу (у т. ч. роздягальня, туалет);

·  Стіни повинні бути облицьовані плиткою, а стеля побілені.

Крок третій. Придбання обладнання

Перед тим, як закуповувати обладнання для міні-пекарні, необхідно вибрати, яке виробництво буде здійснювати ваше підприємство – повного або неповного циклу. Різниця в тому, що виробництво повного циклу включає в себе складання рецептури, заміс тіста і т. д., а при неповному циклі ви тільки зберігайте, випікаєте і реалізуєте готові напівфабрикати, придбані у постачальників.

Для виробництва повного циклу знадобиться безліч обладнання:   тісторозкаточну машину, піч, стіл для нарізки тіста, розстоєчну шафу, візок для готової продукції і борошнопросіювач. Придбання кожного найменування із цього списку обійдеться вам у загальній складності в 1 млн. рублів. А адже потрібно ще придбати касовий апарат, вітрини і т. д. для торгового залу.

Відповідно, займатися виробництвом неповного циклу, принаймні, на першому етапі, вигідніше. Вам потрібна буде тільки піч, морозильна шафа і теплова вітрина для зберігання.

В залежності від циклу виробництва, вам доведеться шукати постачальників сировини або напівфабрикатів.

Крок четвертий. Пошук персоналу

Вам доведеться найняти як мінімум 10 осіб – технолога, 4-х пекарів (робота – по 2 в зміну), 2-х продавців, прибиральницю і охоронця. Зарплати визначаються індивідуально, залежно від рівня доходів у вашому місті.

Бухгалтер, принаймні, на початку діяльності, вам не знадобиться – послуги аутсорсингової компанії обійдуться набагато дешевше, ніж утримання в штаті ще одного співробітника.

Пам'ятайте, що у технолога, пекарів, продавців та прибиральниці обов'язково повинні бути санітарні книжки – без них працювати з продуктами харчування суворо заборонено.

Крок п'ятий. Відкриття та реклама

Для залучення клієнтів можна влаштувати з відкриття невеликої свято – запросити одного-двох артистів, роздати першим покупцям невеликі їстівні призи або відразу ж видати бонусні та дисконтні картки.

Немає необхідності витрачатися на зовнішню рекламу у всіх районах міста – краще завоюйте тих покупців, які знаходяться від вас в крокової доступності.

Обов'язково заведіть свою групу в соціальних мережах, можливо, варто запропонувати її учасникам додаткові знижки і подарунки.

Окупається таке підприємство протягом 1.5 – 2 років з моменту відкриття.