Бізнес-ідея: чоловік на годину

Сумна ситуація на ринку побутових послуг у Росії відома всім. Знайти людей, які відремонтують вам квартиру під ключ – не проблема, тих, хто прибере наслідки ремонту – теж. Але що робити, якщо вам не потрібно поміняти сантехніку у всьому будинку, а просто полагодити поточний кран?

Правильно, звертатися до чоловіка на годину. Послуги невеликих компаній з надання допомоги в побуті користуються величезним попитом, а до перенасиченості ринку пропозиціями ще дуже далеко. Тому, якщо у вас є прямі руки і хоч якісь навички дрібного ремонту, можете сміливо відкривати свою фірму.

З чого почати?

Зрозуміло, з реєстрації юридичної особи. Для чоловіка на годину з головою вистачить і ІП, але на першому етапі роботи ви можете обійтися і зовсім без дозвільної та іншої документації. Задуматися про оформлення варто, якщо ви бажаєте вести цілком легальну діяльність або плануєте серйозно розширювати бізнес.

Що потрібно?

·  Інструменти. Це найважливіше. Втім, якщо ви іноді ремонтували що вдома або збирали меблі, швидше за все, набір викруток, гайкових ключів і дриль у вас вже є. Можете почати і з цим нехитрим спорядженням, докуповуючи решта по мірі появи або попиту або грошей.

Що варто купити обов'язково:

·  Дриль;

·  Шуруповерт;

·  Перфоратор;

·  Болгарка;

·  Склоріз;

·  Шліфувальна машина;

·  Молотки – жарти 3 різнокаліберних;

·  Витратні матеріали – розетки, болти, шурупи і т. д.

В залежності від цін у вашому місті, базовий набір інструментів обійдеться вам в 20-25 тисяч рублів.

·  Робочий телефон. Природно, мобільний. Дуже бажано – з безлімітним тарифом. Розмовляти вам доведеться може і не багато, але часто, а дзвінок, що пролунав в три години ночі на домашній або звичайний стільниковий, навряд чи порадує і вас, і вашу дружину/подругу/дитини.

·  Бензин. Природно, цей пункт актуальний тільки в тому випадку, якщо у вас є машина. Повірте, клієнти високо оцінять вашу мобільність і готовність швидко приїхати на виклик.

Послуги і розцінки

З цими пунктами необхідно визначитися ще до початку діяльності. Повірте, підкоригувати ціни або додати рядок у перелік послуг ви завжди встигнете. Але якщо своїм першим клієнтам ви не зможете сказати, а краще – показати, скільки коштує ремонт крана, збірка меблів або лагодження дзвінка, то бізнес може закінчитися, не розпочавшись.

Крім того, не можна забувати, що вас можуть викликати для виконання однієї роботи, а робити в підсумку доведеться зовсім інше. Для таких неприємних несподіванок варто ввести погодинну тарифікацію. І не соромитися її застосовувати.

Тепер про послуги. Включайте в список тільки те, що зможете зробити самі і справді добре. Пам'ятайте, що ваша цільова аудиторія – це жінки, молоді і не дуже. І сарафанне радіо у них працює «на ура». Зробите погано – клієнти до вас не підуть.

Пошук клієнтів та реклама

Не намагайтеся завоювати весь ринок відразу. Почати варто з того району, в якому ви проживаєте. Як не парадоксально, найбільш ефективним способом заявити про себе є розклеювання оголошень на зупинках і дверях під'їздів.

Для більш молодої аудиторії створіть групу в соціальних мережах. І робіть знижки на свої послуги, пропонуйте бонуси, словом, просувайте себе всіма можливими способами.

При вдало склалися обставини, що ваші вкладення окупляться вже через місяць, а ще через невеликий проміжок часу ви будете заробляти приблизно по 30-50 тисяч, в залежності від кількості замовлень.