Bed and Breakfast B&B; дослівно з англ. «ліжко і сніданок») — бюджетні готелі, що вперше з'явилися у Великобританії.
B&B захоплюючий і новий «невибагливий» вид бізнесу, який набирає свою популярність серед домовласників по всій країні. Управляються B&B однією сім'єю, вони часто не мають статусу готелю або який-небудь «зіркової» класифікації. Все це може займати навіть одну гостьову спальню. При цьому, клієнтам Bed and Breakfast можна відчути колорит країни і домашній затишок, а також з лишком скуштувати традиційної, приготовленої своїми руками кухні регіону.
Даний бізнес спрямований на тих клієнтів, які подорожують, але хочуть чогось особливого, що відрізняється від традиційного перебування в готелі. Це також можуть бути люди у відрядженнях, які зволіють B&B готелю, коли це зручно відносно місця призначення.
Якщо у вас є додаткова спальня, великий будинок або «зайве» місце у вашому будинку, у вас по суті є все необхідне для початку бізнесу. Один з найприємніших аспектів цієї ідеї в тому, що в умовах розміщення гостей «на ніч», ніяких ліцензій не потрібно.
Ключі до успіху
Дві речі є ключовими для успішного бізнесу — місцезнаходження та кількість кімнат. Рентабельність безпосередньо залежить від заповнюваності, і близькості до міської зоні, яка приваблює регулярних ділових мандрівників.
Враховуючи гарне розташування та достатню кількість «номерів», ваша здатність забезпечити в кінцевому підсумку високий рівень гостинності, стане потужним чинником у просуванні вашого B&B бізнесу.
Реклама «з вуст у вуста» дуже важлива в бізнесі з надання послуг. Остання може бути забезпечена додатковими нюансами, такими як шоколадками на подушці або свіжими квітами в номері. Це стане надійним маркетинговим інструментом — незначні і несподівані речі, які приємно здивують ваших гостей і на довгий час залишать теплі спогади.
І, нарешті, власники B&B бізнесу повинні робити те, що вони так чи інакше зазвичай роблять будинки — бути гнучкими і готовими в різних ситуаціях до створення альтернативних рішень.
Щоб зробити ваші послуги більш особливими, ви можете запропонувати відвідувачам, зокрема іноземцям, «швидкий тур» по місцевих визначних пам'ятках. Так або інакше, як тільки ваша популярність, як B&B хоста буде збільшуватися, ви побачите, що багато місцевих туристи і просто ділові люди почнуть користуватися вашою гостинністю. І, якщо ваші відвідувачі вже будуть знайомі з регіоном, вам, можливо, буде потрібно розробити нові стратегії, щоб виділити унікальні особливості цього місця.
Початкові витрати
Окупність даного бізнесу дуже висока. Власники таких готелів мають можливість жити в бажаному місце і проводять більшу частину свого часу в будинку. Вони можуть мати своїх дітей, які також будуть приймати участь в бізнесі (зайва допомога не завадить). У них є можливість зустрітися з багатьма цікавими людьми зі всієї країни і, можливо, світу. І до речі, витрати на ведення домашнього господарства тепер можуть вичитиватися з податків, тобто миючі засоби, транспортні витрати, страхування, харчування, журнали, подорожі.
Однак, крім цих переваг є й додаткові зобов'язання: ви повинні бути вдома весь день сім днів на тиждень, з телефоном неподалік. Кожен раз, коли захочете поїхати, зробити собі вихідний день або відправиться у відпустку, ви повинні будете добре спланувати, хто замінить вашу роботу.
Вкладення у відкриття B&B готелі будуть істотно варіюватися в залежності, чи є у вас свій будинок чи ні, і від витрат на ремонт. Будьте готові заплатити від 500 до 2 тис. дол за номер, на реконструкцію кімнат. Якщо ви купуєте будинок, будьте готові заплатити від 20 тис. дол. за номер, в залежності від країни та регіону.
Вартість номера для приїжджих також може змінюватись залежно від географічного положення, якості послуг і т. д. Але пам'ятайте, як згадувалося раніше, рівень заповнюваності буде ключем до прибутковості.
Просування вашого бізнесу
У просуванні Bed and Breakfast готелі, почніть з того, щоб ваші послуги були представлені в як можна більшій кількості путівників. Зв'яжіться укласти контракт з місцевими агентствами з бронювання авіаквитків. За свої послуги вони будуть брати, від 10% і 35% комісійних від вартості номера, але це того варто.
Більшості людей буде зручно повідомити завчасно про можливе перебування в ваш дім. А це означає, трохи реклами з вашої сторони абсолютно не завадить. Деякі туристи будуть перевіряти місцеві телефонні довідники, і оголошення в газетах, приїжджаючи в чуже місто, так що подбайте, щоб там можна було знайти. А деякі люди, просто приїхавши в чуже місто, будуть сподіватися побачити щось цікаве і, проходячи через житлові райони, натраплять на вашу готель. Таким чином, ви повинні мати невелику вивіску, розміщену або у вашому дворі або на передній частині вашого будинку.
З точки зору реклами в газетах більшу увагу зверніть, зокрема, оголошення по четвергах, п'ятницях і суботах. А ось на жовтих сторінках телефонного та бізнес довідників, додайте більш помітну рекламу, в якій детально будуть описані ваші послуги.
Не забудьте вказати ваші послуги в туристичних агенціях вашого регіону. Брошур або короткого огляду того, що ви пропонуєте, буде достатньо. У той же час, помістіть список ваших послуг в ряді туристичних журналів — особливо тих, які цікаві для прекрасної половини підлоги – це принесе вам більше результатів.
Реклама в туристичних журналах, спеціальних розділах газет та інших періодичних виданнях буде підтримувати постійний потік клієнтів.
Так чи інакше, бути власником Bed and Breakfast готелю — це набагато більше, ніж просто зберігати ваш будинок у чистоті. Це вміння справлятися з різноманітністю проблем — від постановки завдань з управління бізнесом до їх планування і реалізації. І, в той час як готелі мають у своєму штаті людей, що виконують обов'язки тільки в якійсь конкретній області, ви в більшості своїй будете самостійно забезпечувати реалізацію повного спектру послуг готельного бізнесу.
Тут все залежить від комфорту вашого власного будинку...