«Чоловік на годину»- актуальна і високоприбуткова бізнес — ідея

Це словосполучення вже увійшло в наш звичний побут і давно не викликає посмішки на обличчі. Ця послуга, послуга «чоловік на годину», досить затребувана на ринку і якщо вам вже приходила в голову думки про створення приватного бізнесу в цій сфері, то не варто відкладати або відмовлятися. Чому? Почнемо з того, що великі будівельні компанії рідко приймають заявки від частих осіб за проведення дрібних робіт побутового характеру, наприклад, нарізати листовий алюміній. Найчастіше, це комплекс послуг з ремонту, обробці і т. п.Тому багато хто із задоволенням звертаються до «чоловікам» з проханням полагодити розетку, повісити карниз і т. д.

З чого почати організацію цього бізнесу? Почати потрібно з оцінки своїх можливостей. Що саме буде робити чоловік, виконувати всі побутові роботи або тільки певного напряму (сантехніка, електрика, ремонт побутової тощо). В ідеалі, чоловік на годину повинен бути майстром на всі руки! Після визначення напрямку діяльності, потрібно зайнятися рекламою. Рекламна компанія може бути будь-який, в залежності від її бюджету: місцева газета, розклеєні оголошення, рекламний інтернет сайт і т. п.

Бізнес зареєстрований, рекламна компанія у розпалі... Прийшов час придбати весь необхідний інструмент. Вам доведеться обзавестися шуроповертом, дрилем, склорізом, шліфувальною машинкою, болгаркою, всілякими молотками та гайковими ключами і так далі за списком. Почасти, від суми витрачених на це коштів і будуть встановлені розцінки на надання послуг. На початковому етапі не варто «загинати» ціну. Низька ціна і креативна реклама, ось що допоможе Вам просунутися на ринку і зайняти нішу. З часом Ви зможете підняти розцінки, а, значить, і отримувати більше прибутку.

За статистикою, найчастіше «чоловіка на годину» запрошують врізати замок, встановити розетку, зібрати куплену меблі, навісити карниз або світильник. Рідше просять встановити або відремонтувати сантехніку. Якщо Ви до цього готові, тоді вперед! Бажаємо успіху!!!

Published by , in Без категорії.