Дуже часто багато людей, по своїй недосвідченості, стають жертвами шахраїв і зловмисників. І найбільш частою причиною подібних ситуацій виявляється у відсутності у покупців необхідних знань. З цієї причини багато хто з «новеньких» намагаються брати з собою знайомих, які можуть подивитися стан машини, хоча б трохи розбиратися в автомобілях. Безумовно, за фактом того, як авто було обрано, більшість покупців, для більш детальної перевірки, намагаються його пригнати на СТО.А проводити перевірку всіх вподобаних автомобілів (їх, до речі, може бути досить велика кількість, поки серцю не сподобається саме той самий), я вам скажу, зовсім не дешеве задоволення (одна діагностика може коштувати від п'ятисот рублів). У підсумку, що ми отримуємо? У тисяч людей, які бажають придбати уживані автомобілі, існує реальна потреба в допомозі. А це означає лише те, що цю потребу необхідно задовольняти.
Важливо зауважити, що власникам і працівникам СТО подібний бізнес підійде ідеально. Особливо це стосується майстрів-універсалів, які добре знаються, як в підвісках, коробках, двигунах, так і в кузовах і електриці. Зрозуміло, пересічний громадянин, ніколи не працює в даній сфері, надати такі послуги просто не зможе. Якщо ви є власником таких знань, тоді ця стаття для вас.
Для організації служби допомоги покупцям вживаних автомобілів, для початку необхідно розібратися, як повинен працювати цей бізнес. В першу чергу, до вас повинні звернутися клієнти, які хочуть на вторинному ринку купити автомобіль. Вони діляться з вами своїми уподобаннями, побажаннями та особливостями бюджету. Тобто, на першому етапі, ви виступаєте в образі консультанта. Таким чином, ваше завдання полягає в тому, щоб донести до людини всі переваги і недоліки тієї чи іншої моделі автомобіля.Щоб швидко орієнтуватися серед незліченних моделей і марок чудовим виходом буде створення по всіляких автомобілів певної бази даних.
В інтернеті є безліч подібної інформації. Про будь-якої моделі авто, знайти все можна на тематичних форумах — від вартості ТО до реального витрати бензину, від цін на запчастини до технічних характеристик, від недоліків до переваг і т. д. А значить, абсолютно всі відповіді на питання, які задають ваші потенційні клієнти. Зрозуміло, ваша база постійно повинна поповнюватися новою інформацією.
Після того, як консультація завершена, і вашому клієнту вдалося визначитися, який же з конкретних автомобілів він бажає купити, потрібно перейти до другого етапу: зайнятися безпосереднім пошуком автомобіля, який сподобався клієнту.
Спочатку буде досить знайти кілька варіантів (тільки гідних). Треба їх оглянути, і попросити у власників провести демонстрацію автомобілів у русі. Як тільки наберете кілька таких машин, сміливо телефонуєте своєму клієнту. Залишається тільки разом з ним трохи об'їздити авто. Сподобався примірник набуває покупець, а певний гонорар дістається вам. Все просто.
З точки зору офісу, тут палка в двох кінцях. Найпростіший варіант, здавалося б, орендуємо офіс недалеко від автомобільного ринку. Адже в пошуках свого авто сюди приходять тисячі людей, і цілком імовірно, що ваша послуга їм дуже сподобається.
З іншого боку, якщо ви розташуєтеся поруч з ринком, можете втратити довіру ваших майбутніх клієнтів. Адже, якщо міркувати логічно, можна подумати, що ви з продавцями заодно. Найкращим варіантом, як нам здається, не морочитися орендою офісу, а просто в інтернеті відкрити представництво. Адже сьогодні багато покупців пошук починають саме з оголошень на Інтернет-ресурсах. А якщо ваша реклама виявиться поруч з такими оголошеннями, це може принести хороші плоди.
Так чи інакше, значних вкладень ця ідея бізнесу не вимагає. Так що, при наявності необхідних знань, можна пробувати. Успіхів вам!