Відкриваючи свою особисту справу, людина замислюється про розміщення офісу, де і йому самому, і співробітникам, а також гостям, буде комфортно і комфортабельно. У всіх організаціях головним місцем, за яким судять про репутацію підприємства, є кабінет начальника. Але це не тільки місце, де трудиться начальство, але і представницьке обличчя організації.
Кабінет керівника повинен відповідати деяким вимогам. Він повинен бути зручний, щоб проводити наради, конференції, переговори з партнерами і наради компанії. Разом з цим кабінет – відображення області діяльності організації. І йому слід відповідати певним тенденціям інтер'єру, щоб викликати повагу і довіру своїх клієнтів.
Для відповідного виконання кабінету керівника важлива меблі. Поширені дві варіації підбору меблів: або підбирати під задуманий інтер'єр кожен предмет окремо, або купити цілий набір. Переваги першого варіанта полягають в тому, що немає ніяких обмежень для фантазії, а другого – це велика економія часу і сил. Петербурзька меблева компанія надає можливість своїм клієнтам підібрати меблі для кабінету керівника, як в комплектації, так і по окремих елементах.
Вибирати меблі в свій кабінет керівник, як правило, не довіряє нікому. В першу чергу, він звертає увагу на якісний товар, щоб нічого і ніде не хиталося, не рассихалось і не скрипіло. Меблі повинна бути міцною, практичною і, ні в якому разі не викликати дисгармонію. Тому дуже важливий матеріал, з якого складена меблі. Також вона повинна підходити по темпераменту особистості керівника. Адже, наприклад, тендітна леді не буде виглядати в масивному візку.І важливий фактор – зручність, адже меблі в кабінеті директора повинна радувати не тільки його очей і бути зручною не тільки для нього, а ще співробітникам і клієнтам.