Як відомо, краса – це одне з головних достоїнств будь-якої жінки. І декоративна косметика є невід'ємною складовою щоденного життя великої кількості жінок і дівчат в сучасному світі. І зрозуміло, якщо є попит, буде і пропозиція. Треба сказати, кількість пропозицій часом зашкалює. Тільки зайдеш в косметичний магазин, і очі розбігаються від різноманіття фарб і марок. І зрозуміло, що в такому розмаїтті жінці дуже важко зробити правильний вибір. Джалем Гетц (Jalem Getz), підприємець з Америки, вирішив спростити життя прекрасної половини людства.Він запропонував жінкам підписатися через сайт готові набори косметики, які будуть підібрані спеціально для них.
Все просто.
Для того, щоб придбати ці набори, необхідно зареєструватися на сайті wantable.co. Зараз він доступний для мобільних телефонів. За підсумком реєстрації, жінці буде необхідно відповісти на ряд питань, що стосуються її зовнішність, характер і уподобання в одязі. Після обробки інформації буде складено портрет клієнтки, її стиль. Наприклад «модниця», «бунтарка», «класична» або «романтична». Після цього відвідувачці буде запропонований вибір: один з трьох наборів, що складаються з семи продуктів. Всі набори розрізняються по колірній гамі.У наборах пропонуються навіть парфуми, але в мініатюрі. Вартість однієї такої коробки — $40. Засновник запропонував порівняння ринкову вартість — приблизно $120. А за $130 компанія пропонує річну підписку, в яку входить 4 набору.
Американець поставив мету – за 10 років побудувати інтернет – компанію з прибутком $1 млрд. на рік. Він планує розвиватися не тільки за приростом нових покупців, але і по розширенню асортименту продукції. Він вважав, що якщо він буде продавати 25 млн. коробок вартістю $40 в рік, то мета буде досягнута. І для нього це цілком реально. У нього вже є досвід створення успішного бізнесу. Перший його проект – продаж маскарадних костюмів. Його вартість на сьогоднішній день — $160 млн.