Купівля фермерської продукції в інтернеті

Після суперечок про необхідність сайтів для продажу сільськогосподарської продукції продовжує тему новину про появу фермерського ринку в інтернеті. Його створили засновники проекту «Екофуд». З ним фермери вже сьогодні знаходять роздрібних покупців своєї продукції. Крім цього, йому можна доручити і її доставку до споживача.

Даний проект був запущений у 2010 році студентами Вищої Школи Економіки (ВШЕ). Кільком підмосковним фермах цей проект служить вітриною для їх продукції. Крім цього, як зазначалося вище, він є посередником між ними і покупцями їх продукції. Зараз фермерський інтернет-базар працює на Facebook, а заявки приймаються через невелику сторінку замовлень. В асортименті є: птиця, свинина, яловичина, яйця і молочні продукти.

Інформація про господарствах доступна всім бажаючим, тому покупці самі можуть приїхати на ферму. Москвичі, які не мають можливості приїхати, можуть зробити замовлення через «Екофуд». При цьому ціна свіжої сільської їжі збільшиться приблизно на 10% (за рахунок комісії фірми), плюс вартість доставки по місту. Машина два рази в тиждень розвозить по місту продукти з села.

Засновники проекту «Екофуд» позиціонують себе, як соціально-підприємницький проект, метою якого є допомога фермерським господарствам у продажу і прибутку. При оптових продажах продукції компанія пропонує зниження вартості комісії.

Новий проект вийшов у фінал конкурсу «Стартап року – 2010». У планах засновників варто поступове збільшення кількості партнерських господарств і подальший розвиток інтернет-платформи, яку зможуть використовувати будь-які фермерські господарства.

Єдиний мінус – це ціна на сільську продукцію, яка значно вище цін на продукти з магазину. Вони менш натуральні, але також їстівні. І звичайно, зможуть собі це дозволити не всі і не завжди. Тому будемо сподіватися на розширення бази господарств і на більш демократичні ціни. А що говорити про проект — це хороша можливість розвитку фермерського бізнесу.