Зараз життя в мегаполісах характеризується величезним дефіцитом часу. Тому в ресторанах в основному ті офіціанти отримують хороші чайові, які менше затримують клієнтів. І це логічно. Щоб прискорити процедуру розрахунку з рестораном, американська компанія Viableware придумала апаратну систему для прийому платежів. З нею відвідувач розплачується самостійно і не чекає офіціанта з чеком і здачею.
Система RAIL всім відвідувачам ресторану буде видаватися у вигляді папки для розрахунку з електронною складовою. Папка – це по суті планшет, який з'єднується по бездротовому зв'язку з POS-терміналом. Відвідувач, виданому йому екрані, зможе побачити своє замовлення, потім, за бажанням, додати в рахунок чайові. Можна легко розділити рахунок між учасниками вечері. Зручно обрати спосіб оплати, в тому числі і електронними грошима. Клієнт зможе взяти участь у програмі лояльності ресторану, в різних акціях, відповісти на запитання опитувальника закладу, отримати певний бонус.Можливо вислати чек на електронну пошту, що часто потрібно для звіту за представницькі витрати компанії. Даний планшет також зчитує практично будь-які банківські картки – магнітні, чіповані, безконтактні. І розрахунок готівкою теж можливий, якщо в планшет вставлені купюри, то термінал буде про це одразу повідомлено, і це стане сигналом офіціантові забрати гроші і розібратися зі здачею.
Для всіх відвідувачів у закладах з RAIL-системою існує маса плюсів. Крім вищезгаданого сервісу та прискорення процедури розрахунку з клієнтом можна сказати і про посилення безпеки даної системи – клієнтська банківська карта не віддається офіціантові і знаходиться безпосередньо у клієнта. А якщо говорити про закладах, їм можливо вийде заощадити на персоналі і швидко збільшити фінансовий оборот свого підприємства. А компанія Viableware, крім виробництва і монтажу цього обладнання, зможе заробляти ще й на підтримку працездатності системи, реклами і впровадження її в маси.Можна погодитися, що це новий вид сервісу — сучасний, зручний і практичний.