Переробляємо автомобілі з правим кермом

У нашій країні автомобілі з країни висхідного сонця користуються колосальною популярністю. Як ви вже зрозуміли, ми говоримо про автомобілі з Японії. Подібна любов до японських автомобілів у наших співвітчизників обумовлена низкою вагомих критеріїв. Автомобілі з Японії по праву можна вважати одними з тих, які займають перші місця в світі по надійності. При цьому, автомобілі, які збираються саме для японських громадян, відрізняються одними з найвищих характеристик. Другим важливим моментом є ціноутворення.Не дивлячись на ряд явних переваг автомобілі з Японії, своїм американським і європейським колегам» в ціні поступаються в значній мірі. Тільки уявіть, за 200-250 тисяч рублів ви можете придбати стоїть автомобіль з Японії, пробіг якого буде мінімальним. І, зауважте, цей пробіг буде не по нашим дорогам. За такі гроші ви можете придбати нову «Ладу Калину», надійність та якість якої нижча в рази. Єдиний момент, який в деякій мірі зупиняє окремих громадян нашої країни від придбання японського автомобіля — це правобічний кермо.І, не дивлячись на те, що до такого положення керма звикаєш досить швидко, для більшості цей нездоланний бар'єр, коли мова йде про рішення обзавестися автомобілем з Японії високого класу.

Якраз з цієї причини в нашій країні особливу популярність мають сервіси, які можуть переробляти автомобілі з правим кермом, тобто робити його лівим. Після проходження таких процедур автомобіль для російського споживача стає більш звичним та, що має не останнє значення, помітно збільшується у вартості. Якщо Lexus з правим кермом ви зможете придбати за п'ятнадцять тисяч доларів, то його ціна, після переробки, з легкістю підвищується до двадцяти п'яти тисяч доларів.

Якщо ж говорити про ціноутворення на ці послуги, тобто про ціну, яку доведеться заплатити за, то, на сьогоднішній день, за подібну процедуру ви віддасте від 1,5 тисячі доларів до 4,5 тисяч доларів. Тут все буде залежати від конкретної моделі і марки обраного вами автомобіля. Також, чим дорожче автомобіль, тим переробка керма буде більш дорогої.

Коли відбувається процес переробки правостороннього керма на лівосторонній, такі деталі і вузли піддаються заміні: кнопки і троси для відкриття капота і багажника; пластикові деталі навколо склоочисників; сама система склоочисників також переробляється; рейка рульова; проводитися заміна оббивки передніх дверей з усіма присутніми ручками і перемикачами; повністю переробляється панель (торпеда); деякі елементи кондиціонера і грубка; килими та килимове покриття і, безумовно, педалі.

Як видно з вищезгаданого, даний процес досить складний і ємний. Тому, впоратися з усім цим поодинці буде вкрай проблематично, а в деяких випадках просто неможливо. Особливо, якщо до автосервісу ви абсолютно не маєте ніякого відношення. Отже, якщо ви всерйоз задумалися про те, щоб займатися переробкою правостороннього керма на лівосторонній, тоді вам знадобиться відповідний штат працівників. У нього слід включити: професійного зварника, електрика, кузовщика та спеціаліста по роботі з автомобільними салонами, тобто з внутрішньою обшивкою.

Найприємнішим в цьому нехитрому справі або, якщо завгодно, бізнесі те, що у вашому місті, з великою часткою вірогідність, у вас не буде жодного конкурента, так як навіть в найбільших містах нашої країни дана послуга розвинена украй слабо. А якщо ніша настільки вільна, значить, потрібно діяти. Успіхів вам!