Річна точка розливного пива

Розливне пиво – це дуже прибутковий бізнес, і багато починаючі підприємці задаються питанням «Як відкрити пивну точку?». Зараз ми допоможемо їм у цьому простому керівництві.

Вибір місця для пивної точки

Обсяг продажів пива залежить від багатьох чинників. Один з найважливіших – це вибір правильного місця для вашої пивний точки. При виборі місця не забувайте, що існують «заборонені зони», де заборонена не тільки продаж, але і реклама пивної продукції. До «заборонених зон» належать навчальні заклади, лікарні, спортивні установи і т. п.

Наступним чинником є кількість людей, що живуть в радіусі вашого закладу, зазвичай радіус території, яку охоплює ваша точка, дорівнює 400 метрів. До найбільш вигідним місць відносяться: вокзали, автостанції, ринки і парковка.

Не варто відкривати точку, якщо поруч розташований продуктовий супермаркет, це зменшить обсяг продажу, і навпаки, розташування поруч студентських гуртожитків, парків відпочинку або пляжу, сприятливо позначиться на продажах.

Просування вашого бізнесу

Для отримання максимального прибутку і подальшого розвитку вам необхідно зробити ваше пивну точку відомою, збільшивши кількість клієнтів. Для початку необхідно вибрати назву і розробити стиль вашої точки, визначитися, яким чином ви будете залучати нових клієнтів. Вибір назви є дуже важливим моментом. Воно повинно чітко ідентифікувати формат вашого закладу, виділятися на тлі конкурентів, легко запам'ятовуватися. Якщо ви назвете свою пивну точку просто «Пиво» потенційний клієнт, швидше за все, пройде мимо, не звернувши уваги.Спробуйте використовувати словосполучення, наприклад, «Світ Пива», «Пиво кращого розливу», «Пивний цар». Ваш заклад обов'язково має включати в себе: зовнішню вивіску, штендер з прайс-листом на вулиці, внутрішнє оформлення точки і т. д.

Що б залучити покупців, вам потрібно переконати їх у тому, що ваша точка краще ваших конкурентів, що тут їх обслужать на вищому рівні.

Продукт

Розливне пиво, що продається в пивних точках, можна розділити на два види: пастеризоване, яке вариться на великих броварнях і «живе пиво, зварене на невеликих пивоварнях. В «живе» не додаються консерванти, воно не фільтрується і не пастеризується після бродіння, це дозволяє отримати більш насичений і приємний смак, зберігши всі корисні живильні речовини. Фільтрація і пастеризація дозволяють продовжити термін придатності пива, але натомість гинуть корисні дріжджі.«Живе» пиво коштує дорожче звичайного пляшкового або баночного пива, і покупець вибере «живе» за його насичений смак і свіжість. Якість пиво є найважливішим чинником, що визначає вашу успішність, ніколи не намагайтеся продати прострочене кисле пиво. Якісне пиво приверне до вас покупців, ваші клієнти будуть не тільки повертатися до вас знову, але і будуть рекомендувати вас своїм друзям і колегам.

Асортимент формується виходячи з економічного становища жителів району, в якому буде розташовуватися ваша пивна точка. Оптимальний розподіл асортименту по сортах:

·  25% — дешеві сорти;

·  60% — пиво середньої вартості;

·  15% — дороге пиво;

Крім пива ви можете продавати додаткові товари, наприклад:

·  Горішки;

·  Чіпси;

·  Риба;

·  Копчений сир тощо;

Від додаткових товарів можна отримати до 35% виручки.

Чим повинна бути обладнана пивна точка?

Для продажу пива в точці повинно бути дане обладнання:

·  Газові балони з вуглекислим газом (потрібні для подачі пива з кег у пивні шланги);

·  Газовий редуктор (встановлюється на газовий балон для зменшення тиску при подачі пива, тиск газу в балоні 15-20 атмосфер, а для розливу пива на виході потрібно тиск від 1,5 до 3 атмосфер);

·  Шланг (під'єднується до газового редуктора для подачі газу в забірну голівку);

·  Забірна головка (пристрій, який встановлюють на кег для того, щоб подавати в нього газ і забезпечити вихід пива);

·  Охолоджувач (використовується для охолодження пива, холодне пиво піниться і наливається швидше, це дозволяє нам зменшити витрата вуглекислого газу і підвищити смакові якості пива);

·  Піногасник (запобігає утворенню піни при розливі пива);

Це лише необхідний мінімум для продажу пива, як в пивній точці, так і в кафе або барі.