Second hand магазин з мінімальними вкладеннями

Відкриття свого власного бізнесу сьогодні стає все популярнішим. Адже погодьтеся, що працювати на самого себе набагато приємніше і вигідніше, ніж влаштуватися в яку-небудь компанію і отримувати стабільний оклад. Все більше людей починають замислюватися про можливості відкриття власної справи, але не у всіх є достатня кількість грошових ресурсів для стартового капіталу і розвитку бізнесу. Тому оптимальним варіантом може стати така діяльність, яка передбачає мінімальні вкладення. Наприклад, відкриття свого власного магазину Second hand.Так, звичайно, це не будинок високої моди, але заробити гроші на цьому можна непогані.

У Росії перші магазини секонд хенд з'явилися наприкінці вісімдесятих років двадцятого століття, змінивши традиційні комісійні установи. І багато власників такого бізнесу переконалися в тому, що свій власний магазин секонд-хенд – це доволі прибутковий бізнес. Незважаючи на те, що за кордоном дуже багато вважають абсолютно нормальним купувати так звані «обноски», у нас це нормальним вважати почали лише нещодавно.Основна клієнтура таких магазинів в особі студентів, багатодітних дітей, пенсіонерів, вчителів і лікарів вже давно зрозуміли, що можуть одягатися досить добре, часто змінювати одяг і витрачати на це досить мало грошей. Але, тим не менш, власники секонд-хендів отримують стабільний і досить високий дохід.

Підготовка до відкриття магазину second hand

У нашій російської дійсно існують певні особливості підготовки такого бізнесу, як відкриття магазину секонд хенд. Так як російські споживачі досі соромляться купувати речі в таких магазинах, то і місце варто вибирати досить тихе і непримітне. Навряд чи яка-небудь покупець зможе просто так взяти і зайти на крупній торговій вулиці, де знаходиться безліч дорогих бутиків, у секонд-хенд. Тому варто пам'ятати, що такі магазини варто відкривати в яких-небудь тихих двориках або спальних районах.А оренда таких невеликих магазинів, як відомо, не стоїть дорого. Для початку ви можете орендувати приміщення не більше десяти квадратних метрів. Але краще знайти таке приміщення, площа якого становила б до 40 квадратних метрів. СЕС не пред'являє особливо жорстких вимог до таких торговим закладам, але завжди варто пам'ятати, що приміщення потрібно утримувати в чистоті. Як правило, оптові продавці одягу продають одяг тюками вагою в сто кілограмів. Тому вийде, що на один квадратний метро площі ви зможете викласти до десяти кілограм.Більш того, можна не витрачати багато грошей на оформлення вітрин і придбання торгового устаткування. Всі речі можна просто розкласти на столі або в коробку. Початкові вкладення в торгівлю такого магазину можуть скласти від п'ятисот до п'яти тисяч доларів. Всі інвестиції, природно, залежать від формату торгової точки, місцезнаходження та вартості. Такий магазин окупається менш, ніж за рік. Магазин секонд-хенд може стати підприємницької пробій, а може стати і основним видом дохідного бізнесу.

Підготовка необхідного обладнання та вибір постачальників

Якщо ви вирішили вибрати площу більш ніж в сто квадратних метрів, то його необхідно розділити на зони. Варто також придбати лотки для одягу, вішалки, організувати примірювальну кімнату. Кілька дзеркал рекомендується повісити в самому торговому залі. Більш того, варто не забувати про невеликому приміщенні для сортування одягу, її підготовки і зберігання. Площа торговельної точки також можна розділити на кілька зон: жіночу, дитячу та чоловічу. Це дозволить покупцеві відразу зрозуміти, куди прямувати і не блукати по залу.

Що стосується вибору постачальників, то вигідніше завжди шукати тих, хто постачає одяг у великих обсягах. По-перше, це вигідніше, а по-друге, постачальник може запропонувати великі знижки за великі обсяги. Деякі постачальники можуть відвантажувати товар під реалізацію. На місяць кожному магазину потрібно приблизно тонну речей. Постачальники сортований товар продають в мішках від шістдесяти до двохсот кілограм по вартості до семи євро. Якщо товар сортирован за видами, то його вартість становить до п'ятнадцяти євро.

Асортимент, персонал та реклама

Попит на асортимент можна перевірити вельми досвідченим шляхом. Так, для початку можна взяти однаковий відсоток чоловічого, жіночого та дитячого одягу і за підсумками продажів зрозуміти, які з речей користуються найвищим попитом. Націнку на речі, як правило, роблять в розмірі 250-300%. Якщо до вас потрапили сильно зношені речі, то їх можна реалізувати без націнки, а собівартість покрити дорогими речами з партії.

У торговому залі всі речі бажано відсортувати за вартістю, увазі, квітам та іншим категоріям. Продавати речі краще поштучно, але не на вагу.

Продавців в секонд хенді краще підбирати, враховуючи різні навички і досвід. Найбільш досвідченими в даному випадку стають колишні продавці комісійних магазинів або товарознавці. Якщо ваш магазин невеликий, то одного продавця вам цілком вистачить на одну зміну. Магазин середнього розміру вимагає приблизно три-п'ять співробітників. Хоча б один продавець магазину повинен відслідковувати попит, контролювати роботу продавців.

Реклама магазину також не обійдеться вам дорого. Можна, наприклад, зробити вивіску, розклеїти звичайні листівки чи роздати флаєри або знижки на продукцію з найближчих житлових будинків. Багато експертів радять при організації реклами не позиціонувати товар, як лежалий чи робити акцент на те, що це секонд хенд.

Необхідні документи для відкриття магазину секонд-хенд

При відкритті магазину секонд хенд варто врахувати деякі вимоги до різних організацій. Так як речі в такому магазини вже були у вжитку, то до таких установ особливі вимоги пред'являють контроль-наглядових органів. Наприклад, перед тим як опинитися на полицях магазинів, такі речі повинні пройти санітарну обробку.Для того, щоб без проблем відкрити секонд хенд, потрібно мати на руках такі документи, як програму по санітарно-виробничого контролю, санепідем висновок, дозвіл на дозвіл від Роспотрбнадзора, договір на утилізацію ртутних ламп, оформлення договору на проведення послуг хімчистки і пральні.