У кожного з обивателів час від часу виникає проблема, з якою вони раніше не мали можливості стикатися. Ну, ось наприклад така халепа: праска зламалася, почав голосно гудіти холодильник або на кухні тече кран. З досвіду людина розуміє, що самостійно вирішити подібну проблему він не може, або просто возитися з цим не бажає (в даний момент, принаймні). Куди звертатися при такому збігу обставин? Що робити? Саме для таких потреб і можна створити, назвемо його, центр побутових послуг (далі можна вписати своє прізвище або місце розташування.Наприклад: «Центр побутових послуг Іванова» або «Центр побутових послуг на Замковій»).
По суті, такий центр буде посередником між професіоналами у різних побутових питаннях і потребують клієнтами. Ці майстри, ваші партнери, отримують можливість мати стабільний потік клієнтів, не розпорошуючись на власну рекламу і пошук клієнтів. І громадяни вашого міста також у вигоді, — вони не витрачають свій дорогий час на розшук електрика, сантехніка або фахівців по поклейке шпалер. Ваш центр побутових послуг візьме всі пошуки на себе і, природно, з суми кожного замовлення буде отримувати свій невеликий відсоток (або великий).
Вашими потенційними клієнтами є абсолютно всі громадяни міста, в якому ви почнете цей бізнес. Іншими словами, всі ті, хто має гостру потребу в ремонті квартир, ремонт холодильників, електротехнічних або скляних роботах, у настроювання піаніно, послуги няні, домробітниці, і т. п.
Безумовно, у вас буде конкуренція. І, в першу чергу, вашими конкурентами будуть, як не дивно, самі майстри, які побажають працювати, якщо можна так висловитися, персонально. Тут головною вашим завданням буде залучення таких майстрів-одинаків до співпраці. Залучіть свою харизму, спробуйте надати йому всі вигоди спільної роботи і, можливо, він почне з вами співпрацювати.
Я, звичайно, не маю права радити, але на старті ви можете спробувати попрацювати і без юридичного оформлення. Тому як в самому початку, в умовах абсолютно мінімальних вкладень, ви будете в одній особі директором, диспетчером, і автором ідеї. Коли почнете розширюватися, коли з'явиться у вас досить велика клієнтська і майстерня база, тоді, звичайно, інша справа. Тоді прийде час пройти процедуру оформлення.
На рахунок приміщення ситуація схожа, для початку можна цілком обійтися вашою квартирою або навіть однієї її кімнатою. В майбутньому, при розширенні, якщо ви все будете робити правильно, можливо, доведеться подумати про приміщення під офіс. Але це приємні клопоти.
Для старту з обладнання обов'язково потрібен стаціонарний і мобільні телефони. Вам буде необхідно скласти повну базу даних по всім майстрам в вашому місті, що надають населенню різні послуги. І, природно, запропонувати їм свою співпрацю. Більшість погодяться. З деякими потрібно буде додатково попрацювати, познайомиться, можливо, запропонувати найкращі умови, якщо він дійсно хороший майстер.
На початковій стадії для реалізації подібного бізнесу достатньо лише одного співробітника. По суті це може бути хтось із близьких родичів або ви самі.
Само собою зрозуміло, що потрібно буде провести широку рекламну кампанію для того, щоб населення міста дізналося про ваші послуги. Це, мабуть, найбільш значуща графа витрат. Зверніться в місцеві засоби масової інформації. Роздавайте листівки з інформацією усім, хто проходить домогосподаркам і просто роззявам, скрізь розклейте по оголошення, опускайте у поштові скриньки рекламні листівки, не соромтеся. Важливо щоб ваша рекламна кампанія була інтенсивною і постійною.
При мінімальному капіталі, в перспективі ви досить швидко можете завершити посередництво і потроху створювати вже свій власний штат майстрів, які, по суті, будуть робити те ж саме — надавати весь широкий спектр побутових послуг, тільки вже під вашим керівництвом.