З кожною годиною, днем і місяцем населення нашої планети зростає, а разом з ним зростає і попит на одяг. Попит на дитячий одяг буде завжди, і він завжди буде дуже високий. Адже одяг – це одна з необхідних складових життя, стоїть в одному ряду з продуктами харчування і взуттям. Саме з цієї причини багато починаючі підприємці починають свій шлях до успіху з відкриття магазину дитячого одягу. У цій статті ми постараємося максимально докладно розповісти вам про всі етапи створення цього дуже прибуткового бізнесу.
Аналіз ринку
Перед відкриттям магазину буде дуже добре, якщо ви проведете порівняно невеликий аналіз. Дізнайтеся, скільки магазинів ваших конкурентів знаходиться по близькості, наскільки великий у них асортимент товарів, яку цінову політику вони ведуть, чи задовільняють вони потреби покупців. Багато цікавого ви можете дізнатися, створивши опитування в інтернеті, або просто поговоривши з кількома покупцями наживо. Постарайтеся дізнатися, чого їм не вистачає, і що покупці хотіли б бачити на прилавках магазинів. Це дуже допоможе вам з формуванням асортименту свого магазину.
Пошук відповідного приміщення
Настав час знайти гарне місце для розташування вашого магазину дитячого одягу. Відповідайте на питання, «хто буде вашим основним покупцем?». Правильно, ваш основний покупець – це мами. Виходячи з цього, ми можемо зробити висновок, що найкращі місця ті, які часто відвідуються жінками. До них належать: торгові центри, салони краси, перукарні та інше.
Так само, вдалим вибором місця стане місце неподалік від дитячого садка, початкової школи, палацу культури, а і районів, в яких проживає багато молодих сімей з дітьми. Якщо ви вирішили вибрати орендувати приміщення в торговому центрі, то буде краще, якщо ви розташуєтеся поруч з іншим великим магазином дитячого одягу. Це створить хороший потік клієнтів. Відразу попередимо, не бійтеся конкуренції, при грамотному підході до цієї справи і чіткої концепції, ви зможете привернути до себе увагу покупців.
Будь-магазин націлений на свою конкретну аудиторію, ось декілька порад, які допоможуть вам знайти свій потік клієнтів:
· Відкриття магазину одягу поруч з розважальним центром або цирком – погана затія. У такі місця люди ходять, щоб відпочити і повеселитися, а не за покупками. Крім того, батьки, як правило, не люблять витрачатися після розваг, вважаючи, що на сьогодні вони витратилися вже досить.
· Так само, поганою ідеєю стане відкриття магазину з середніми цінами в дешевому місці. Більшість людей приходять туди за невеликими і недорогими покупками, ви для них здастеся занадто дорогими, і вони обійдуть вас стороною.
Асортимент магазину
Зрозуміло, виставити на прилавки невеликого магазину великий асортимент пропонованих товарів завдання практично неможлива. І тому вам доведеться піти на деякі експерименти, а далі ви вже почнете орієнтуватися на попит покупців. Конкретних рекомендацій по асортименту дати просто не реально, тому що все залежить від конкретного району, в якому буде розташовуватися ваш магазин.
Спочатку ви можете орієнтуватися на одяг для новонароджених. Попит на неї є і буде завжди, і вона більш універсальна. Постарайтеся приділити достатньо уваги високій якості продаваного товару і тримайте ціни нижче своїх конкурентів.
Що стосується одягу для дітей дитсадівського віку, то вона зобов'язана відрізнятися зручністю і приємним дизайном. Вартість такого одягу може бути самою різною, це можуть бути як бюджетні варіанти, так і дорожчі.
Дуже часто виникає безліч проблем з одягом для школярів. Адже найчастіше їх різноманітні смаки і абсолютно непередбачувані. Більшість дітей схильні до впливу різних течій, тому вам доведеться уважно стежити за дитячою модою шкільного віку. А що стосується батьків, то вони завжди готові задовольнити запити своїх дітей, і не шкодують на це ніяких грошей. Грамотно розподіліть товар у своєму магазині, щоб у покупців не виникло проблем з пошуком потрібної їм моделі.
Дуже важливо продавати тільки якісний товар, зіпсовані речі швидко зроблять вам погану славу і приведуть ваш бізнес до занепаду. Тому вам слід дуже уважно підійти до питання про пошук постачальників. Найбільш вигідним варіантом може стати укладення контракту з виробником одягу. Намагайтеся особисто перевіряти привезений вам товар на якість. І не забувайте, що торгова націнка становитиме приблизно сорок відсотків. А так само вам знадобляться спеціальні сертифікати на торгівлю кожною групою товарів.
Підбір персоналу
Кількість ваших співробітників безпосередньо залежить від площі приміщення, так при приміщенні середніх розмірів вам знадобиться мінімальна кількість працівників. Вам потрібні: керуючий магазином, який працює за п'ятиденним тижнем, продавці-консультанти, їх графік роботи становить два через два, і два продавця. Вибір персоналу – це не простий набір працівників. Необхідно щоб був присутній елемент кастингу. Вашим співробітникам за службовим обов'язком доводиться працювати з дітьми, а для цього потрібно врівноваженість, терпіння, тактовність і посмішка, і, зрозуміло, любов до дітей.
Для підвищення якості роботи своїх підопічних ви можете запропонувати їм матеріальну мотивацію. Наприклад, вона може базуватися на кількість продажів. Не варто забувати і про систему заохочень і покарань. Оптимальний варіант – зробити заробітну плату, яка буде складатися з окладу і відсотки з продажів.
Реклама
Добре продумайте свою рекламну компанію, ви повинні сповістити місцевих жителів про відкриття нового магазину дитячого одягу та утримати їхню увагу. Спосіб інформування може бути самим різним, наприклад це може бути: розклейка оголошень, роздача рекламних листівок на дитячих майданчиках та біля входів до школи, оголошення в кількох місцевих газетах, оголошення по радіо і телебаченню. Всі перелічені методи мають бути добре і правильно виконані.
Висновок
При грамотно спланованому бізнес-плані, вдалому розташуванні і правильної організації ваш поки ще маленький магазин дитячого одягу може принести вам гарний і великий прибуток. А в перспективі вирости до розмірів цілої мережі магазинів по всьому місту або регіону. Думайте, аналізуйте і експериментуйте і тоді ви зможете досягти бажаної мети, удачі вам!