Нові автомобілі різних марок, у наш час, дуже активно купуються. Машини середнього і низького цінового сегмента більш популярними є в регіонах, а в містах-мільйонерах, часто купують машини і преміум класу. У даній статті будуть розглянуті основні нюанси, що стосуються відкриття автосалону.
Цей бізнес (продаж автомобілів) вимагає величезних капітальних інвестицій. Найбільш витратним є безпосередньо спорудження або придбання відповідного під автосалон приміщення. Необхідно усвідомлювати, що відкриття автосалону можна робити і на міських околицях, таким чином, вам не потрібно переплачувати величезні гроші і прагнути до місця в центрі міста. Одними з головних вимог є наявність транспортної розв'язки та хороший під'їзд.
Для відкриття автосалону, з точки зору приміщення, вам можна подумати про наступних варіантах:
— побудувати власний автосалон;
— купити і реконструювати вже готової приміщення;
— придбати стару будівлю автопарку.
Разом з цим, якщо ви плануєте співпрацювати з певним автомобільним виробником, то вимоги у кожного з них до приміщень є свої, особливі. Так якщо ви плануєте бути їх дилером, при схваленні вашого бізнес плану, вам надішлють представника цього виробника, з яким вам потрібно буде обговорити всі існуючі нюанси, на відкриття автосалону. Безпосередньо до самим головним вимогам щодо приміщення, в залежності від виробника, відноситься площа розміром не менш 250-700 квадратних метрів.
Окремі виробники можуть обумовлювати абсолютно всі моменти, навіть меблі й інтер'єр в автосалоні.
Також, перед відкриттям автосалону, визначитеся з його форматом. Є варіанти простих торговельних майданчиків, а можна ще до них додати магазини з продажу автозапчастин та сервісні центри. На подібного роду опціях у вас з'явиться можливість мати постійний дохід на залученні додаткової кількості клієнтів. Однак, знову-таки, потрібні для цього вкладення більшої кількості грошей.
Автомобільні компанії або корпорації, останнім часом, сприяють усілякими способами розвитку при автосалонах сервісних центрів.
У регіонах сьогодні є дуже популярним в одному салоні представляти кілька марок автомобілів. Однак, якщо ви хочете працювати з преміум класом, наприклад Audi, Mercedes , такого вони не дозволять.
З точки зору реклами автосалону, тут головна суть не в рекламі самих марок автомобілів (цим займаються виробники), в пріоритеті реклама самого місця розташування автосалону. У перші півроку — рік вам необхідно зайнятися залученням максимальної кількості клієнтів, а далі вам на допомогу прийде, так зване, «сарафанне радіо». Найефективнішими, експерти називають, методи реклами у вигляді оголошень у засобах масової інформації, листівки і, природно, наявність власного інтернет ресурсу. З ним, знайти ваш автосалону не складе праці.
З точки зору персоналу, вам будуть потрібні наступні працівники:
— маркетологи, тобто люди, завданням яких буде реклама вашого бізнесу.
— керівники;
— при наявності автосервісу потрібно технічний персонал;
— при наявності магазину потрібні продавці;
— бухгалтера;
— продажники (менеджери), які працюють з клієнтами в салоні;
Таким чином, відкриття автосалону, як ви вже зрозуміли, справа серйозна. Його окупність становить близько 2-4 років. Кожен салон, в середньому щорічно продає до однієї тисячі автомобілів. А рентабельність цього не хитрого бізнесу близько 12-18%.