Майже кожен дорослий чоловік – працює. Але адже він не просто так взяв і пішов працювати, він шукав роботу. Може бути, йому допомогли газети і журнали з оголошеннями про роботу, а може бути він звернувся в кадрове агентство, де йому якісно змогли підібрати цікаву вакансію. Тому, у вас є можливість розвитку бізнесу з допомогою відкриття кадрового агентства. Ви можете і будете отримувати прибуток від оплати праці вашого ж клієнта.
Види кадрових агентств
Існує кілька видів кадрових агентств.
Перший вид – кадрові агентства, що займається працевлаштуванням персоналу. В їх завдання входить надання інформації про вакансії, а оплата праці агентства здійснюється здобувачем вакансії. В основному такі агентства займаються збором інформації про вакансії.
Другий вид – рекрутингові агентства, які займаються підбором персоналу. Оплата праці агентства здійснюється роботодавцем. Розмір заробітної плати агентства становить від одного до трьох окладів потрібного кандидата.
Третій вид — рекрутингові агентства з вузькою спеціалізацією. Вони займаються пошуком і підбором домашнього персоналу або інших фахівців.
І четвертий вид — хедхантингові агентства, що займаються підбором фахівців найвищого класу. Так скажімо, це елітний вид кадрового агентства. Такі агентства шукають фахівців, кількість яких у суспільстві обмежено. Їх робота настільки слона, що їм доводиться здійснювати немислимі плани і прийоми, але оплата варто того. Одна закрита заявка коштує півтора-два місяці безбідного життя.
Види діяльності кадрових агенцій
Існують, також, додаткові види діяльності кадрового агентства.
По-перше, кадрові агентства займаються підготовкою кадрів і навчанням персоналу. Зазвичай, це бувають торгові агенти, менеджери з продажу, продавці-консультанти, секретарі або керівники. Тобто спеціалізація концентрується на підготовці фахівців мобільних сегментів на ринку праці.
По-друге, кадрові агентства займаються консалтингом роботодавців, тобто вони надають компаніям систематизовану та актуальну інформацію про ринок праці, його стан, про розміри заробітної плати, мотивації персоналу і системах оплати праці. Також, вони консультують роботодавців про те, як оптимізувати заробітну плату, персонал і як збільшувати ефективність праці.
По-третє, кадрові агентства займаються консалтингом шукачів. Вони надають претендентам інформацію про ринок праці, про те, які розміри заробітної плати. Також, вони надають інформацію про те, наскільки реально знайти бажану роботу і про роботодавців. Також, вони допомагають складати резюме та готують кандидатів до проходження співбесіди.
По-четверте, кадрові агентства займаються аутсорсингом. Тобто вони кадрові агентства щільно взаємодіють з компаніями-роботодавцями в плані кадрових питань. Сюди також сходить і такі послуги, як професійне навчання, підбір персоналу, повне заміщення відділу кадрів та інше.
Рентабельність відкриття кадрового агентства
Відкриття кадрового агентства має як позитивні сторони, так і негативні. Поговоримо про позитивні моменти. По-перше, якщо збираєтеся відкривати кадрове агентство, то тут не варто переживати про капіталовкладення, Спочатку будуть низькі капіталовкладення. Якщо вам буде зручно, ви можете працювати навіть вдома, не брати в оренду приміщення, а влаштувати домашній офіс. Але там вам знадобиться приміщення для проведення співбесід. Головне, щоб у вас вдома був доступ до спеціалізованих Інтернет-ресурсів.По-друге, вам всього лише потрібно зареєструвати себе як індивідуального підприємця (ІП) або ж зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю. Ну і по-третє, вам не обов'язково володіти спеціальними знаннями, якщо ви не відкриваєте спеціалізоване кадрове агентство.
Приміщення та обладнання
Для здійснення задуманої ідеї, тобто відкриття кадрового агентства, вам знадобиться приміщення для роботи ваших менеджерів, а також для проведення співбесід. Площа може становити приблизно тридцять квадратних метрів. Тому ви можете взяти приміщення в оренду, або ж влаштувати офіс прямо вдома, але спеціально обладнавши кімнату для проведення співбесіди. Така кімната повинна бути комфортною для здобувача, вона повинна вселяти довіру до кадровому агентству.Не забудьте, що перші враження – дають найбільш сильний ефект, тому, як тільки клієнт переступив поріг вашого офісу і почав спілкування з менеджером, запропонуйте йому каву. Проста чашечка кави залишить позитивний слід, що допоможе оволодіти клієнтом і знайти йому роботу, отримавши свою оплату праці.
Також, не забувайте, що ваш офіс повинен знаходитися так, щоб клієнти могли спокійно і без проблем добиратися до вашого офісу.
Далі, подбайте, щоб у вас був комп'ютер, меблі для офісу, інша офісна техніка, телефон, Інтернет з окремою лінією, спеціалізоване програмне забезпечення, електронна база вакансій та шукачів.
Персонал
Для того, щоб ваш офіс продуктивно функціонував, вам слід найняти штат співробітників. Туди повинні входити менеджери, які будуть працювати безпосередньо з клієнтами, бухгалтера, який буде вести весь фінансовий облік і, можливо, прибиральницю, якщо у вас буде окремий офіс і велика площа приміщення.
Можливі проблеми і труднощі
Будь-який бізнес має свої підводні камені. Наприклад, іноді умови договору агентство-роботодавець або агентство-здобувач не дотримуються. Або роботодавець ухиляється від оплати праці кадрового агентства. Він може прийняти на роботу кандидата, якого знайшло кадрове агентство на випробувальний термін, потім, під приводом роботи звільнити його, а потім знову найняти на роботу, але вже самостійно, без допомоги кадрового агентства. У такому разі кадрове агентство не отримує прибутку.Також, часто зустрічаються випадки, коли кандидати надають інформацію про себе не ту, що є в дійсності. І якщо менеджери кадрового агентства не встигли вловити момент і зловити «шахрая», то роботодавець буде мати проблеми з новим працівником, і тому проблеми будуть і кадрового агентства. Але бувають нечесними не тільки кандидати, але і роботодавці. Якщо згодом кандидату не сподобається реальність того, що відбувається, він теж буде висувати претензії кадровому агентству, за те, що вони надали йому не ту роботу, яка рахувалася на папері.
Реклама
Для того щоб ваше кадрове агентства початок продуктивно і прибутково працювати, вам необхідно розрекламувати його. По-перше, запустіть рекламу в засобах масової інформації та спеціалізованих виданнях. Наприклад, газети і журнали з тематикою «робота». Використовуйте Інтернет, тобто можете пустити рекламу на сайтах з пошуку роботи. А також, створіть свій власний сайт кадрового агентства. Це додасть престижу агентству і створить імідж.
Висновки
Таким чином, відкриття кадрового агентства складна і важка робота, але якщо все піде добре, ви зможете прорекламувати своє кадрове агентство, то отримаєте свою заслужену прибуток. А також, укладаючи договори з великими компаніями, ви будете постійно мати замовлення на підбір персоналу.