Рекламна справа в наш час стало дуже популярним видом бізнесу. На початку кожної справи потрібні грошові вкладення, але, як і у всіх інших сферах, є своєрідна ніша, з допомогою якої можна заощадити значні кошти, для цього потрібно просто звернутися до професійних і креативних співробітників. Ця професія називається проведення промоакцій, вони не посередньо базуються на рекламному бізнесі.
Головне завдання полягає в тому, щоб найняти хороших фахівців, їх називають промоутерами. Найголовнішим буде промоутер, підпорядкованими у нього буде консультант і промоутер-актор, а також не обійтися і без промоутерів моделей з яскраво вираженою привабливою зовнішністю. Також ще беруть на роботу аніматорів, які будуть працювати в ляльковому костюмі. Бувають такі замовлення, що потрібно залучати для організації промо-акцій інших промоутерів з специфічною зовнішністю чи потрібне освітою. Заробітна плата залежить від багатьох факторів, таких як: зовнішність, вік, досвід роботи.
Хороший офіс і фахівці на роботі – це запорука вашого успіху. До того ж потрібно визначитися зі списком наданих послуг.
Більш складної роботи вимагає організація промо-шоу, воно складається з ігор, конкурсів, лотерей, які служать для приваблення потенційних клієнтів. І це буде трохи витратною справою, так як потрібно буде запросити фахівців і сценариста. Також використовують такі методи, як вручення подарунків за кожну покупку, дегустацію товарів, роздача листівок і консультації на місці продажу. Дуже важливим питанням є: скільки ж буде коштувати одна така акція?Тут відповідь проста – це все залежить від складності виконання проекту та рядки, за які потрібно було все підготувати, тому мінімальною ціною буде 85 рублів за годину.
Промо-акції в наші дні стали дуже популярним способом залучення потенційних клієнтів. Тому на ринку послуг виникла величезна кількість контор, які пропонують грамотно сплановані програми. У ці послуги входить вивчення ринку, до якого ставитися продукт, продумати оптимальне захід і прийняти на роботу хороших акторів. До того ж кожне агентство обіцяє те, що їх актори навіть самі допоможуть вибрати підходяще місце для проведення акції.Багатьом може здатися, що це дуже легка робота, але подумайте самі, скільки знадобиться часу і зусиль для реалізації даної послуги. Відповідь вірний – багато.
Для того, що вибрати гарне місце для проведення заходу, потрібно для початку визначитися з цільовою аудиторією даного товару.
Далі потрібно зрозуміти, де хороша прохідність потенційних споживачів, адже саме в таких місцях рекламні заходи і проводять. Найчастіше, це торгові центри, магазини, вулиці і площі міст. Але серед цих звичайних акцій є й винятки, наприклад, проведення промо-акцій для автолюбителів на автостоянці.
Але, безумовно, на першому місці все-таки варто організація у великих торгових центрах, де потік покупців просто зашкалює. А організація реклами в маленьких магазинах вимагає точного розрахунку строку виконання. Також враховуйте і місце проведення акцій, до неї повинен бути вільний доступ. Ну, звичайно, і ті люди, що беруть участь в рекламі, теж не повинні загороджувати прохід.
Знайте, що якщо робота сезонна, то потрібно це враховувати при плануванні рекламної акцій. Або можна піти іншим шляхом: збільшити обсяги продажів в не сезон, наприклад, зимові куртки влітку.
Такі рекламні заходи проводяться приблизно від 2 до 4 тижнів, це все залежить від того, де та як вони проводяться. Якщо збільшити рядка, то можна просто добитися уставаніе персоналу, що може негативно позначитися на роботі. Приміром, простий промоутер може працювати добре тільки не більше 4 годин на добу. Потім він просто втрачає темп і ритм роботи. Ці дрібниці потрібно враховувати при організації бізнесу. Гарними днями тижня вважаються з четверга по суботу. Адже саме в ці дні, за статистикою, вчиняється більшість покупок.