Заробляємо на сайті знижок на продукти харчування

Купонні сайти почали виникати порівняно не так давно, вже зараз серед них існує певного роду конкурентна боротьба, яка в даний бізнес новачкам комфортно увійти серйозно заважає. Рішення тут бачиться в виборі правильної ніші.

Наприклад, ви можете зайнятися організацією сервісу знижок на... продукти харчування. Серед населення кожного міста найбільшим попитом користується саме цей товар. При цьому купонні сайти належної уваги не приділяють даного сегменту. Лише в рідкісних випадках тут миготять знижки на доставку піци, суші, а також відвідування барів, кафе, ресторанів і т. д. А насправді, відносно багато власників вузькопрофільних магазинів продуктів харчування в подібних проектах взяти участь були б не проти.

В першу чергу це пов'язано з тим, що подібного роду хід може привернути більше уваги до їх магазину. За рахунок цього, відповідно, можна очікувати істотного збільшення потоку клієнтів, що згодом, сприятливо позначиться на кінцевій прибутку і обороті магазину.

Також важливим моментом є той факт, сто продукти харчування мають властивість швидко псуватися. І, якщо одяг, з минулих сезонів, ще можна, наприклад, реалізувати по знижкам, то прострочені продукти харчування нікому не потрібні. Сам собою напрошується висновок — їх необхідно якомога швидше продати. Особливо ті товари, строк придатності яких ось-ось закінчиться. Адже, власнику якого-небудь магазину фруктів легше продати груші або яблука на 35-45% дешевше, ніж з цих фруктів взагалі нічого не отримати.

До того ж, подібні маркетингові ходи дозволяють, так би мовити, «прив'язати» клієнтів до свого магазину.

У цій справі найголовнішою є сама схема роботи такого роду бізнесу. По суті, для магазинів ви будете бути посередником, завданням якого шукати клієнтів, а для самих клієнтів займатися пошуком найбільш привабливих пропозицій по продуктам.

Для старту кращим рішенням буде укладення договорів з магазинами у вашому місті. Важливо зрозуміти, що супермаркети співпрацювати з вами навряд чи захочуть. У таких магазинах знижки бувають не більше 4-8%. Вашою метою буде вузькопрофільні магазини, такі як цукеркові магазини, алкогольні, молочні, фруктово-овочеві, м'ясні лавки, бакалійні, кондитерські, хлібобулочні бутіки і т. п. Коли число магазинів, які побажають взяти участь у вашому проекті, набереться достатня кількість, можна приступати до основи сайту знижок.

Сайт знижок повинен залучати зовні і бути зручним для користувачів в плані пошуку необхідної їм інформації. Тому, замовте його розробку у професіоналів, де експерти допоможуть вам у створенні подібного сайту знижок і його просуванні в соціальних мережах і пошукових системах. Адже головним чинником майбутнього успіху такого ресурсу є саме його просування.

Крім іншого, вам потрібні менеджери, завдання яких полягатиме в обробці надісланої магазинами інформації по існуючих знижок та її публікації на вашому ресурсі. Ви можете впоратися з цим обов'язком самостійно, якщо проект невеликий. На перших порах, принаймні. Корисно також буде мати хоча б однієї людини в службі підтримки, обов'язки якого полягатимуть у відповідях на питання партнерів і клієнтів.Підходити до вибору цього співробітника необхідно вкрай обачно, тому що саме його робота багато в чому буде сприяти розвитку відносин з вашими користувачами.

Таким чином, ваш заробіток — продажу купонів. В деяких випадках їх вартість буде включатися в ціну реалізованих продуктів. Коротше кажучи, все також як і на звичайних купонних сайтах. Якщо зацікавило, зареєструйтесь на деяких з них, і подивіться як все виглядає. Удачі вам!