Заробляємо на студії інтер’єрного дизайну

Для відкриття цієї справи, в першу чергу, необхідно розуміти, що діяльність приватних дизайнерів відрізняться від повноцінної роботи студії. У випадку з окремим дизайнером, він виключно бере на себе розробку дизайн-проекту. Разом з цим, більшість студій своїм клієнтам можуть запропонувати повноцінний перелік послуг — починаючи від розробки і візуалізації проекту, закінчуючи авторським наглядом і здачею вже готового інтер'єру. Під ключ, так сказати.

Таким чином, переважно, тримати у своєму штаті не одних лише дизайнерів, але і будівельну бригаду, яка складалася б з майстрів з хорошим досвідом роботи, здатних реалізувати найсміливіші фантазії дизайнерів і замовників.

Крім цього, не забудьте про досвідчених менеджерів з продажу. Так як питаннями пошуку клієнтів будуть займатися саме вони. У цьому, до речі, міститься ще одна ключова відмінність роботи студії інтер'єрного дизайну. Розглядаючи приватних дизайнерів інтер'єрів, ми розуміємо, що шукати клієнтів доводиться їм самим, в теж час, як в студії вони приходять на все готове. І саме цим самим моментом, ви в свою команду будете залучати найбільш досвідчених фахівців. Без цих самих дизайнерів, як ви вже зрозуміли, подібного роду бізнес простий реалізовується. Аналогічно і з бригадою будівельників.Тепер настав час звернутися до питань організації і реалізації цієї справи.

З точки зору етапів студії інтер'єрного дизайну, для початку достатньо буде однієї будівельної бригади, два-три дизайнера і одного менеджера з продажу. При цьому, саме в свій штат залучати будівельників необов'язково. Просто можна домовитись з кількома діючими бригадами про співпрацю. Вони навряд чи відмовляться від замовлень, які «падають з неба».

Подбайте також і про приміщення, не забуваючи про те, що ваш офіс є вашою візитною карткою. Так що задумайтеся про декорі, красивих меблів і якісних ремонтних роботах. З точки зору площі, тут все на ваш розсуд. Все буде залежати від числа співробітників вашої студії. Власне обладнане робоче місце повинно бути у кожного з них. Менеджеру з продажу звичайного комп'ютера з ксероксом, сканером і принтером буде цілком достатньо. Не забудьте також про постійному доступі до інтернету.

Дещо складніше буде з дизайнерами. Для розробки проектів приміщень від комп'ютера потрібно більш серйозні ресурси. На слабкою машині, звичайно, теж можна, але не бажано. Ідеальним буде комп'ютер з потужним процесором, хорошою відеокартою, і великою кількістю місця на жорсткому диску і оперативної пам'яті. Про монітор окремо, так як тут діагональ дисплея відіграє далеко не останню роль. Сьогодні, більшість сучасних фахівців працюють на великих моніторах, розміром в 27-дюймів і більше.Це дає можливість, без масштабування, охоплювати одночасно велику площу. При запуску власної студії придбання комп'ютерів для дизайнерів стане для вас одним з найбільш серйозних пунктів витрат.

Ще однієї відчутної графою витрат стане придбання необхідного програмного забезпечення (ПО). Маються на увазі програми для створення 3D-візуалізацій і креслень. Якісне ПЗ буде коштувати (за кожну програму) близько 40 тисяч рублів.

І останнє, але не за важливістю, це напрацювання клієнтів. Тут важливо пам'ятати, що саме залучення не є найголовнішим. Вийти на свою аудиторію не проблема. Головне в цьому бізнесі утримати і поставити перед необхідністю використовувати послуги вашої студії. Для цього потрібно показати, що ви вмієте. Непогано б для цього створити портфоліо з рядом робіт. Якщо ж ви тільки починаєте, тоді спеціально для портфоліо розробіть кілька вигаданих проектів. Нічого поганого в цьому немає. Так як навіть придуманий проект зможе показати клієнту потенціал вашої дизайн-студії. Успіхів вам!