Торгові центри завоювали увагу покупців різного віку, тому що саме там можна знайти всі необхідні речі і продукти. Наявність магазинів і бутиків різної спрямованості допомагають споживачам економити дорогоцінний час. Адже вони можуть знайти товари, що цікавлять їх під одним дахом.
Одним із завдань, з якими все важче стає справлятися торговим центрам, так це питання паркінгу. Наявність місткого і раціонально розміщеного паркінгу в чому визначає успіх торговельного підприємства. У більшості випадків парковка прямо грошей не приносить, проте непродумана схема її розташування може знизити рівень доходів торговельного центру.
З кожним роком зростає кількість покупців, які віддають перевагу особистий автотранспорт для поїздки за продуктами. Варто сказати, що важливо не тільки чітко продумати розташування та схему стоянки, слід визначити тих, хто буде керувати нею. Наприклад, у зимовий час необхідно регулярно проводити очищення паркування і вивезення снігу в Москві, щоб покупцям було зручно залишати свою машину на парковці.
Якщо ви керуєте який-небудь великою компанією, то варто взяти на замітку розрахунок ємності паркінгу. Тому що схеми розрахунку практично ідентичні. Для визначення ємності паркування необхідно точно підрахувати місткість торгового залу, тобто необхідно знайти кількість покупців, які можуть одночасно, не заважаючи один одному здійснювати покупки. Після цього обчислюється відсоток покупців, які приїжджають в торгових центр на автомобілях. Варто зауважити, що формат магазина відіграє при цьому одну з головних ролей.Так якщо магазин знаходиться серед житлових будинків, то лише близько 5-10% споживачів будуть використовувати автотранспорт, щоб дістатися до магазину. саме таким чином можна підрахувати, скільки паркувальних місць необхідно виділити на паркінгу.