Заробляємо, заправляючи картриджі

Основні складнощі у власників принтерів виникають тоді, коли в їх домашніх «друкарських верстатах» кінчаються чорнило. І не має ніякого значення, апарат це кольоровий або чорно-білий. Адже в постійній чорнильною дозаправці потребують всі вони. А якщо врахувати щасливих власників всіх принтерів, тобто їх кількість (включаючи офіси, так домашніх користувачів), вимальовується непогана картина з перспективами даного бізнесу.
З точки зору потенційних клієнтів, в першу чергу, це «приватники», держ. установи і великі офіси у вашому місті. Безумовно, на таких клієнтів складно буде вийти. Але повірте, шкурка варта вичинки. З великою імовірністю усі вони стануть вашими постійними клієнтами.
Також звертаємо свою увагу на приватні особи, які у себе вдома мають кольоровий або чорно-білий принтер. До речі, орієнтуватися, особливо на перших порах, потрібно саме на цю аудиторію.
Одним з найбільш важливих моментів є, який на успіх даного бізнесу вплине безпосередньо, є місцезнаходження. Ваша контора повинна бути поруч. Не змушуйте клієнтів для заправки картриджів далеко їхати. Інакше він просто купить новий картридж або взагалі знайде контору ближче.
При орієнтуванні на співпрацю з підприємцями та юридичними особами, тоді придивляйтеся до ділових районів.
Якщо ж у ваших планах працювати в більшій мірі з фізособами, тоді спальний район для офісу підійде ідеально. У приватному житловому комплексі може вміщуватися до десяти будинків, де від ста до двохсот квартир в кожному з них. Таким чином, ви можете отримати до двох тисяч потенційних клієнтів. І це тільки один двір.
До речі, велике офісне приміщення знімати зовсім необов’язково. Воно просто може не окупатися, особливо на перших порах. Може бути, навіть більш раціонально буде орендувати хороший цегляний гараж. Якщо зробити невеликий косметичний, повісити вивіску і трохи освіжити його фасад він буде відмінно виглядати. До того ж це заощадить вам істотну суму, що може позитивно позначитися на ціні ваших послуг і, відповідно, на конкурентоспроможності.
На наступному етапі необхідно знайти тих, хто буде поставляти витратні матеріали. Необхідно відшукувати тих, хто за мінімально можливою ціною пропонує якісну продукцію. Відразу у вас, можливо, це і не вийде. Однак не варто припиняти пошуки навіть у тому випадку, коли з іншими постачальниками вже укладені домовленості. Якщо попадеться більш вигідний варіант — не губіться, беріть. Ви ж будуєте бізнес, а не займаєтеся благодійністю. І вашою головною метою є дешеві покупки, дорогі (дешевше, ніж у конкурентів) продажу. І всі у виграші.
На перших порах, якщо ви самостійно можете заправляти картриджі, можете працювати самі. З усіма перед вами поставленими завданнями ви впораєтеся. Якщо такі вміння і навички відсутні, засмучуватися не потрібно. Так як тих, хто все це вміє завжди можна найняти. В крайньому випадку, самому навчитися цьому.
Ви можете займатися не тільки заправкою картриджів, але і надавати інші послуги. Наприклад, займіться продажем і доставкою запасних частин, або дрібним ремонтом, або всім відразу. Продавайте чорнило, папір для принтерів. Варіантів додаткового заробітку, насправді, безліч. І є велика ймовірність, що після деякого часу ви прийдете до них самі.
Для розуміння вигоди цього бізнесу, давайте зробимо деякі розрахунки. За літр чорних чорнил для принтера ви віддасте близько шістсот рублів. Приблизно 15 мілілітрів витрачається для заправки одного картриджа. Таким чином, приблизно одного літра повинно вистачити на шістдесят заправок. Для клієнта процедура коштує від 100 до 150 рублів. Отже, ваші вкладені 600 рублів з часом можуть перетворитися на 9 тис. рублів. Зрозуміло, все це кілька идеализированно. Платити адже ще доведеться за електрику, оренду приміщення і т. п.Але, так чи інакше, перспективи цього бізнесу сумніватися не доводиться. Успіхів вам!

Бизнес-идея: Изготовление визиток. Как заработать?


Бизнес-идея: Изготовление визиток. Как заработать?


Бизнес-идея: Как открыть тир


Бизнес-идея: Как открыть тир


Бизнес идея: Создание обучающих курсов.


Бизнес идея: Создание обучающих курсов.