Збірка комп’ютерів, як бізнес ідея

Збірка комп'ютерів це дуже цікава й цікава справа. Адже не завжди знаєш, як буде виглядати нова сучасна техніка в зібраному вигляді. Справа в тому, що вони відрізняються один від одного різними складовими, тому кожен раз він здається окремим дизайнерським пазлом. Різноманітні індикатори і діоди, а також вентилятори, і своєрідні кулери і відеокарти роблять цю роботу не просто індивідуальної, але і цікавою.

З чого ж починати роботу? Першим етапом буде налагодження оптових закупівель деталей. Не дивуйтеся, коли побачите ціну на них. Так, вони на багато дешевше ніж уже готовий комп'ютер. Знайдіть парочку надійних оптовиків, так як деталі можуть у одного і закінчиться. Це справить тільки до того, що очікування потрібної комплектуючої буде близько 2 місяців.

Щоб принести трохи прибутку своїй справі, радимо займатися не тільки новою технікою, але й приймати активну участь в скупці вживаних товарів. Так у вас з'явиться можливість відкрити ще один відділ з б/у комплектуючими і комп'ютерами. Це буде дуже вигідно для підприємця, та як є маса людей, які хочуть заощадити якомога більше коштів.

Також домогтися зниження ціни готової продукції можна з допомогою закупівлі великої партії системних блоків. В такому випадку є не самі блоки, а їх корпусу. Вартість на них не перевищує більше 1000 рублів за штуку, в такому випадку якщо замовите значну партію, то зможете зменшити собівартість до 300 – 400 рублів. Всім відомо, що навіть самі оптові продавці піднімають ціну в кілька разів, тоді якщо замовляти на пряму з Китаю, вийде дешевше.

Як ви вже побачили, вартість оптових товарів – маленька. В результаті вартість готового комп'ютера дорівнює 15 тис. рублів. Так як ви зможете продати його за 20 – 25 тис. рублів. Якщо б у нашій країні було більше виробників, які займалися виробництвом комплектуючих, то ціна знизилася ще нижче. Ця економія буде пов'язана з відсутністю доставки з інших країн.

Серйозно займіться рекламною компанією. Додайте оголошення на Інтернет-ресурсах, також у різних газетах, радіо — і теле — комунікацій (якщо бюджет дозволить). З більш дешевих варіантів є поширення рекламних брошур на вулиці, в комп'ютерних клубах, і так далі.