Що тільки не роблять зараз компанії в боротьбі за клієнта. Ось і в Європі з'явилася нова форма доставки товару з інтернету. При цьому служба Cardrops використовує GPS-маяк і забезпечить доставку товару прямо у ваш багажник! І зустрічати, чекати кур'єра при цьому не вимагається.
Для залучення клієнта до нової форми доставки, в його машину спеціально встановлюють приймач, пов'язаний з системою Cardrops. Цей маяк весь час відстежує пересування машини і при зупинці більше 15 хвилин повідомляє системі координати стоянки. І поступово Cardrops отримує детальний маршрут і інформацію про місця, де машина клієнта буває припаркована і в який час. Вас знайдуть за орієнтуванням, кур'єр дає команду на відкриття багажник і покладе ваше замовлення. Після цього ви отримаєте СМС-повідомлення про що відбулася доставці.Якщо раптом ви несподівано покинете місце стоянки, доставку перенесуть на інший час.
У Cardrops обіцяють, що нова технологія доставки дозволить у багато разів полегшити роботу кур'єрських служб і життя клієнтів. Наприклад, 30% доставок товару відкладаються, т. к. клієнта немає вдома, і товар доводиться везти назад на склад. Крім того, і клієнтам часто доводиться підлаштовувати свій розклад для отримання свого замовлення. Таким чином, доставка товару в багажник клієнта відбувається тоді, коли він не користується машиною. Це займає набагато менше часу, ніж поїздки на авто, метро, і не вимагає його присутності.
Компанія Cardrops запевняє клієнтів у безпеці і зручність сервісу. А також пропонує два тарифних плани: за 99 євро за вхід і 5 євро за кожну доставку; другий – безкоштовний вхід з щомісячною платою 25 євро без обмеження доставок.
Залишається тільки порадіти за європейців, які вже не бояться залишати координати про себе і з радістю відкривають свої машини. Може і у нас коли-небудь налагодиться система доставки. У будь-якому випадку — це відмінна ідея, якщо знайшла відгук у такої великої кількості споживачів! Добре все те, що в нашому сучасному світі полегшує нам життя! Залишається більше часу на близьких людей.