Все менше людей користується громадським транспортом, а доступність особистого автомобіля сприяє зростанню кількості автомобілістів. З ними зростає і потреба у технічному обслуговуванні і ремонті автомобілів. Попит на послуги автосервісу буде завжди, поки люди користуються особистими автомобілями, в його послугах потребують навіть самі нові та сучасні автомобілі. Дана стаття допоможе вам відкрити успішний автосервіс, який принесе вам стабільний прибуток.
Успіх автосервісу визначається за даними критеріями:
· Цільова аудиторія;
· Виробничі площі;
· Кваліфікація персоналу;
· Спектр надаваних послуг;
Приміщення:
Найкращим рішенням при виборі місця розташування автосервісу буде територія з прилеглими поруч автомагістралями, гаражні комплекси та АЗС. У зв'язку з вимогами СЕС заборонено розміщувати автосервіс поруч з житловими будинками і водоймами, відстань до найближчого житлового будинку має становити не менше п'ятдесяти метрів. У вибраному приміщенні повинна бути централізована підведення води і каналізації.
Персонал
Можливість залучити в свій автосервіс професіонала будь-якого профілю визначають види робіт, які будуть надаватись клієнтом. Знайдіть хороших і досвідчених професіоналів з тим послугам, які ви збираєтеся надавати. До них відносяться: шиномонтаж, кузовний ремонт та ін. Дуже добре, якщо бізнес план передбачає і автомийку.
Надані послуги
Автосервіс повинен передбачати надання клієнтам широкого спектра послуг. Найбільш прибуткові види послуг: ремонт двигуна і коробки швидкостей, заміна зчеплення і рульового редуктора, а так само інших деталей автомобіля. Найменш вигідна послуга – ремонт гальмівної системи, але вона все одно повинна бути включена у перелік надаваних послуг.
Аналіз ринку обслуговування і ремонту автомобілів
Не давно відкрився автосервісу є великі шанси на успіх, так як не дивлячись на дуже велику кількість конкурентів, часто спостерігається проблема з оперативністю виконуваних послуг. Проаналізуйте роботу своїх конкурентів за такими параметрами:
· Перелік надаваних послуг;
· Ціни на надані послуги;
· Цільова аудиторія;
Знайдіть і вивчіть незайняті ніші і слабкі місця інших автосервісів. Свою роль зіграє і зовнішня реклама вашого автосервісу, додайте її поблизу від торгових центрів, спортивних клубів, супермаркетів і розважальних закладів. Так само дайте оголошення в декілька місцевих газет.