Авторемонт вітчизняних автомобілів

Все менше людей користується громадським транспортом, а доступність особистого автомобіля сприяє зростанню кількості автомобілістів. З ними зростає і потреба у технічному обслуговуванні і ремонті автомобілів. Попит на послуги автосервісу буде завжди, поки люди користуються особистими автомобілями, в його послугах потребують навіть самі нові та сучасні автомобілі. Дана стаття допоможе вам відкрити успішний автосервіс, який принесе вам стабільний прибуток.

Успіх автосервісу визначається за даними критеріями:

·  Цільова аудиторія;

·  Виробничі площі;

·  Кваліфікація персоналу;

·  Спектр надаваних послуг;

Приміщення:

Найкращим рішенням при виборі місця розташування автосервісу буде територія з прилеглими поруч автомагістралями, гаражні комплекси та АЗС. У зв'язку з вимогами СЕС заборонено розміщувати автосервіс поруч з житловими будинками і водоймами, відстань до найближчого житлового будинку має становити не менше п'ятдесяти метрів. У вибраному приміщенні повинна бути централізована підведення води і каналізації.

Персонал

Можливість залучити в свій автосервіс професіонала будь-якого профілю визначають види робіт, які будуть надаватись клієнтом. Знайдіть хороших і досвідчених професіоналів з тим послугам, які ви збираєтеся надавати. До них відносяться: шиномонтаж, кузовний ремонт та ін. Дуже добре, якщо бізнес план передбачає і автомийку.

Надані послуги

Автосервіс повинен передбачати надання клієнтам широкого спектра послуг. Найбільш прибуткові види послуг: ремонт двигуна і коробки швидкостей, заміна зчеплення і рульового редуктора, а так само інших деталей автомобіля. Найменш вигідна послуга – ремонт гальмівної системи, але вона все одно повинна бути включена у перелік надаваних послуг.

Аналіз ринку обслуговування і ремонту автомобілів

Не давно відкрився автосервісу є великі шанси на успіх, так як не дивлячись на дуже велику кількість конкурентів, часто спостерігається проблема з оперативністю виконуваних послуг. Проаналізуйте роботу своїх конкурентів за такими параметрами:

·  Перелік надаваних послуг;

·  Ціни на надані послуги;

·  Цільова аудиторія;

Знайдіть і вивчіть незайняті ніші і слабкі місця інших автосервісів. Свою роль зіграє і зовнішня реклама вашого автосервісу, додайте її поблизу від торгових центрів, спортивних клубів, супермаркетів і розважальних закладів. Так само дайте оголошення в декілька місцевих газет.