Бізнес-ідея: товари для чоловіків за передплатою

Якщо ви подивіться статистику пошукових запитів за словом «підписка», то побачите, що ця модель здійснення покупок дуже популярна. Отримала широке поширення на заході ще кілька років тому, на наших теренах ця послуга знаходиться в зародковому стані. Але нам це тільки на руку, адже практика показує – все, що добре прижилася за кордоном, з часом відмінно працює і у нас. Ще нерозвинений ринок – потенційне джерело великих прибутків для його «першопрохідців».

У цій бізнес-ідеї, мова йде не стільки про самому принципі продажу, скільки про конкретної цільової аудиторії, для якої товари за передплатою будуть вирішенням багатьох проблем.

Показовим прикладом є інтернет-проект BlackSocks.com (буквальний переклад – «чорні шкарпетки»). Як зрозуміло з назви, сервіс продає чорні чоловічі шкарпетки. І ця ідея геніальна! Адже переважна більшість чоловіків носить шкарпетки постійно (причому переважно чорні – вони найбільш універсальні), а ті, у свою чергу, постійно «виходять з ладу». Якщо ви – чоловік, то вам напевно знайома ситуація, коли вранці виявляється, що на роботу вам доведеться йти в дірявих або протертих шкарпетках, так як цілих не спостерігається.Якщо ж ви представниця прекрасної половини, то вам теж повинна бути знайома така ситуація – ви могли спостерігати її з боку.

Економія часу – ось коник BlackSocks.com. Всім відомо, що до шопінгу чоловіки ставляться без особливої теплоти, а нерідко – з роздратуванням. Походи в магазин стомлюють їх, відвідувати торговельні установи вони намагаються лише за необхідності. Крім того, такі «дрібниці» як піна для гоління, туалетний папір, зубна паста і шкарпетки, нерідко залишаються за бортом пам'яті та уваги представників сильної половини.
Так що підписка на шкарпетки буде справжньою знахідкою для багатьох чоловіків, чий графік дуже насичений. Незаперечний плюс товару – його розмір і гнучкість. Свій товар ви можете відправляти прямо в конверті, тобто клієнту навіть не треба буде ходити на пошту або у відділення служби доставки – свої шкарпетки він знайде прямо в поштовій скриньці.

Ви можете приймати замовлення допомогою глобальної мережі. Пам'ятайте, що чим більшою кількістю каналів зв'язку ви обростете, тим більше замовлень в результаті отримаєте. Заводите всі необхідні акаунти, підключайтеся до всіх соціальних мереж і месенджерів, не забувайте про безмежні можливості соціальних мереж, які сьогодні стали двигуном бізнесу. Принцип дії сервісу відрізняється від роботи звичайного інтернет-магазину. Клієнт оформлює передплату на певний термін на потрібну кількість пар.Тобто комусь необхідна одна пара в місяць, комусь десять пар у рік, а комусь свіжі шкарпетки потрібні щотижня, але протягом, наприклад, півроку.

Підсумовуючи переваги цього бізнесу, слід відзначити той факт, що з початку своєї діяльності у 2010 році BlackSocks.com знайшов 60 000 передплатників з 74 країн світу.
Важливо й те, що одного разу залучений клієнт, як правило, стає постійним. Оцінивши всі переваги сервісу, передплатник напевно буде користуватися ним і надалі.

Набравши певний круг клієнтів, ви можете розширити асортимент товарів. Приміром, додати нижню білизну і майки. Кожен чоловік знає свій розмір, віддає перевагу конкретної моделі, індиферентний у виборі кольору. Все це робить ці товари універсальними.

Підсумок: такий бізнес не вимагає великих вкладень і оренди приміщення, а ваші клієнти швидко звикнуть до комфорту і залишаться з вами надовго.