Бізнес ідея: здаємо город в оренду

Як не крути, а ягоди, фрукти і овочі, куплені на ринках великих міст і в супермаркетах, тільки своїм зовнішнім виглядом схожі на здорові, вирощені на дачі продукти, та й то не всі і не на сто відсотків. А за хімічним складом і смаком їх взагалі не можна порівнювати. За кордоном картина дуже схожа, і відрізняється лише тим, що в ряді країн існує трохи інша реалізаційна система здорових продуктів харчування.При великому бажанні прилучити громадян нашої країни до якісної природи і до періодичного отримання якісних овочів і фруктів можна розробити старт-ап, який буде нести в собі пропозиції здавати в короткострокову оренду ділянки землі на яких посаджені певні культури, будь то полуниця, помідори або що-небудь інше.

Сама ідея полягає у створенні компанії, яка буде орендувати у фермерів не особливо корисний ділянку землі. На ньому обробляємо грунт, висаджуємо близько 20 різних видів рослин (квасоля, кріп, картопля, морква, огірки, помідори, броколі тощо). А далі все просто: віддаємо в суборенду даний ділянку на сезон всім бажаючим. У теж час, залишаємо незначна ділянка землі нічим незасіяних, щоб любителі-городники мали можливість самостійно брати участь у його розвитку.Далі все просто: вашим клієнтам тільки потрібно один або кілька разів на тиждень їздити прополювати і поливати рослини і, в кінцевому підсумку, зібрати, в буквальному сенсі, плоди своєї праці. Принадність цього заняття в тому, що глибоких знань у сільськогосподарській галузі вашим клієнтам взагалі не потрібно. А в разі виникнення певних питань за темою, можна зробити сервіс, за допомогою якого одні раз у тиждень можна буде отримувати консультації на сайті компанії.

Клієнтам подібного підприємства доцільно запропонувати земельні ділянки трьох розмірів: великого – 150 квадратних метрів, по 453 долара; середній, розміром в 100 квадратних метрів, за 299 доларів і маленького – 50 квадратних метрів, за 159 доларів за сезон. З досвіду бувалих, з сотки можна дуже легко зібрати врожай на цілих 600 доларів. В подальшому, при розширенні бізнесу, при правильному його побудові та просуванні, можна щорічно збільшувати кількості пропонованих локацій вдвічі.