Бізнес з нуля: косметичний кабінет

Створюючи свій власний косметичний бізнес, приготуйтеся до того, що про поняття «рентабельність» доведеться забути, принаймні, на перші місяці роботи. Це пояснюється, насамперед, тим, що для залучення клієнтів вам буде необхідно здійснювати свою діяльність за цінами, які нижчі, ніж у конкурентів, що майже рівнозначно роботі собі в збиток (хоча далеко не у всіх випадках).

Косметичний кабінет

Єдина відмінність від салону краси – порівняно менший асортимент пропонованих послуг. Відповідно відрізняються і вкладення на створення бізнесу:

1. Відкриття косметичного кабінету – 6-10 тис. у.е.
2. Відкриття салону краси – 35-50 тис. у.е.
3. Відкриття клініки естетичної – понад 120 тис. у.е.

Щоб оптимізувати витрати на відкриття косметичного кабінету найкращим чином, прийміть на озброєння наступні рекомендації:
— Вибирайте приміщення, оренда якого передбачає подальший викуп – така схема дуже вигідна на сьогоднішній день.
— На високотехнологічному обладнанні економити не можна, але от на професійній меблів, наприклад столах для манікюру і педикюру, заощадити можна безболісно – вибирайте вітчизняних виробників, чиї ціни значно демократичніші цін зарубіжних фірм. Так, наприклад, вітчизняний стіл для манікюру обійдеться приблизно в 100-150 в.е., у той час як стіл закордонного виробника – в 1-1,5 тис. у.е.

Ні в якому разі не економте на персоналі – це ваш головний ресурс. Мова йде не стільки про заробітну плату та відсотку від роботи, скільки про підвищення кваліфікації та різних курсах, семінарах, тренінгах, майстер-класах і т. д. По-перше, по проходженню семінар або іншого навчального заходу, ваш фахівець отримає відповідний сертифікат або диплом, на що завжди зверне увагу клієнт.По-друге, сегмент надання «послуг краси» — один з найбільш динамічно розвиваються, що передбачає постійне впровадження нових технологій, процедур, пристроїв і матеріалів, а значить, вимагає спеціальних навичок і знань. Чим більш сучасним і прогресивним буде асортимент послуг, тим більше клієнтів ви залучите.
У випадку якщо ви регулярно виділяєте кошти на навчання персоналу, убезпечте себе від можливості витратити гроші даремно. Укладіть з працівником, якого направляєте на навчання, договір, згідно з яким цей працівник буде зобов'язаний «відпрацювати за розподілу» мінімум рік.

Зарплата

В цій сфері ви можете застосовувати схему «ставка + відсоток» або ж виплачувати працівникові тільки відсоток від виручки, принесеної конкретно його працею (відмінно мотивує персонал). Другий варіант найбільш поширений серед власників закладів даної сфери, але і відсоток за такою схемою повинен бути вище, ніж при схемі, що включає в себе фіксовану ставку.

Прийнятний розмір відсотка такий:
— Косметологи – 10%-30%;
— Майстер манікюру, майстер педикюру – 20%-40% (при цьому відсоток за педикюр, як правило, декілька вище, ніж за манікюр);
— Масажист – 15-20%.

Самі «ходові» послуги, які і треба в першу чергу включати в число пропонованих вашим кабінетом:

1. Манікюр
2. Педикюр
3. Догляд за шкірою особи
4. Догляд за тілом
5. Перукарські послуги

Статті витрат:

Придбання всього необхідного обладнання – 3-4 тис. у.е.
Купівля витратних матеріалів – близько 1 тис. у.е.

Якщо ж ви все-таки володіє істотним стартовим капіталом, то варто задуматися про відкриття салону для заможних клієнтів. Нижче наведені орієнтовні розрахунки:

— оренда приміщення у центральному районі міста – не менше 10 в.е. за один «квадрат» на місяць, в спальному районі ця цифра коливається від 2 у.е. до 7 в.е.;
— стильний і якісний косметичний ремонт – близько 70-100 у.е. за м?;
— обладнання всесвітньо визнаних виробників (насамперед німецьких брендів; врахуйте, що найчастіше ламається італійське обладнання) – не менше 50 тис. у.е.;
— витратні матеріали професійних ліній дорогих косметичних брендів – не менше 3-4 тис. у.е.;
— облаштування кабінету манікюру і педикюру – 2-3 тис. у.е.;
— масажний кабінет – 500-1000 у.е.;
— адміністративний зал – 500-1500 у.е.

Головне, що ви повинні пам'ятати і враховувати, збираючись відкрити свою справу в цьому сегменті бізнесу, — кожен салон або кабінет повинен відкриватися під конкретного «майстер – золоті руки». Точно так само ресторани відкриваються під конкретного шеф-кухаря. Тому, якщо ви не володієте широкими зв'язками серед професіоналів своєї справи (косметологів, майстрів манікюру та педикюру, масажистів, перукарів), то краще не ризикуйте, так як висока ймовірність ситуації, коли у ваш салон будуть приходити лише на корекцію брів, та й то випадково.

Вдалих вам починань і нехай з успіхом втіляться в життя всі ваші плани і задуми!