Домашнє миловаріння, можна заробити

Засобами гігієни користуються всі, а мило – так і зовсім предмет першої необхідності. Мило ручної роботи, як і натуральна косметика в цілому, зараз стає все більш і більш популярним, оскільки вважається більш корисним.

Миловарінням в домашніх умовах може зайнятися кожен бажаючий. По-перше – це досить простий процес, якому легко навчитися, по-друге – початок виробництва мила не вимагає великих вкладень.

Домашнє виробництва мила, якщо підійти до процесу серйозно, легко перетворити хобі у досить прибутковий, та ще й корисний бізнес.

З чого почати?

Витрати на організацію процесу миловаріння в домашніх умовах мінімальні. В першу чергу завдяки тому, що немає необхідності орендувати приміщення і наймати співробітників. Та й велика частина необхідного обладнання знайдеться на кожній кухні. Таким чином, це один з небагатьох варіантів бізнесу, почати яку можна дійсно практично з нуля.

При належному завзятості і старанні з вашого боку, бізнес окупиться і почне приносити гроші практично відразу. Максимальний дохід залежить тільки від вас, до того ж, якщо ви зрозумієте, що справи йдуть в гору і в домашніх умовах «стає тісно», завжди можна орендувати приміщення, найняти людей і вийти вже на інший рівень ведення бізнесу, що також відкриє нові горизонти в плані прибутку.

Вчимося варити мило

Так з чого ж почати? Почати слід з одержання теоретичних знань про миловарінні. У мережі є безліч як текстового матеріалу, так і відеоуроків, що містять докладні рекомендації з виготовлення мила.

Якщо інформації в мережі ви віддаєте перевагу «живе» навчання, то до ваших послуг безліч різноманітних майстер-класів, на яких не тільки демонструється процес, але і розповідають про компоненти і, можливо, нададуть багато іншої корисної інформації. До того ж, це чудовий майданчик для спілкування з однодумцями та обміну досвідом.

Після отримання необхідного мінімуму інформації можна закупити певну кількість необхідних матеріалів і випробувати отримані знання на практиці: отриману продукцію можна випробувати на родичах, друзях і знайомих.

Основні витрати

Тепер детальніше про необхідні для виробництва мила компонентах:

·  спеціальна мильна основа, або непахнущє мило, яке можна знайти в будь-якому магазині.

·  ефірні масла. По-перше, саме з їх допомогою можна надавати милу запах не використовуючи штучні ароматизатори, по-друге, в ефірних оліях міститься велика кількість вітаміну E.

·  барвники, для надання милу привабливого зовнішнього вигляду.

Крім перерахованого вище, вам знадобляться форми для мила та ємності для його варіння, базові масла, органічні елементи для створення дійсно корисної продукції. Все це можна придбати в інтернет-магазинах або використовувати підручні матеріали. Формочки і зовсім можна виготовити самостійно або замовити їх виготовлення. Словом, все обмежено лише вашою фантазією і можливостями.

Загалом, більшу частину витрат складають витрати на необхідні для виробництва компоненти, поповнювати запаси яких доводиться регулярно. Витрати на обладнання одноразові. Втім, і ті і інші швидко окупаються.

Реклама та пошук клієнтів

Тепер найцікавіше. Те, що робить бізнес саме бізнесом, а не поставленим на потік хобі: реклама, пошук клієнтів, продаж продукції.

Методів пошуку клієнтів і продажу є декілька. Можна використовувати окремі з них або підійти до питання комплексно – це підвищить ефективність:

·  групи в соціальних мережах + пропоновані соціальними мережами сервіси таргетованої реклами.

·  створення інтернет-магазину, використання контекстної реклами.

·  створення «живого» магазину. Непогано підійде оренда місця в торговому центрі. Цей варіант, звичайно, підійде тільки в тому випадку, якщо ви виробляєте пристойні обсяги товару і у вас вже є гроші. Крім орендної плати за місце, доведеться також найняти і продавця.

Популярність продукту може створити не тільки реклама. Щоб люди любили саме ваше мило, слід не тільки робити її якісно, але і виділити його серед товарів конкурентів. Тут допоможе хороший дизайн і унікальна рецептура. Не варто забувати і про красивій упаковці.

Для залучення клієнтів не завадить і проведення різних акцій, наприклад, щось у дусі «приведи друга...».

Якщо ваш продукт стане дійсно унікальним і буде радувати покупців, то «сарафанне радіо» послужить вам краще, ніж будь-яка реклама. До того ж, створення по-справжньому доброго, що користується попитом продукту, дозволить встановлювати найнижчі ціни, не викликаючи при цьому обурення клієнтів.