Під ідеєю бізнесу, заснованої на випічці і продажах пряників, мається на увазі основу свого виробництва в невеликих масштабах. Зрозуміло, ця справа буде вимагати фінансових вкладень, середніх або навіть великих розмірів. Головним чином, тут необхідно визначити рецептуру виробів, тобто пряників. Так як, зумівши зробити що-то з високою часткою унікальності, що буде мати впізнаваними та неперевершеними смаковими якостями, вам вдасться уникнути конкуренції, зайнявши на цьому ринку лідируючі позиції. У теж час, захоплюватися пошуком індивідуальних рецептур не завжди правильно.Деколи можна використовувати вже перевірені способи виготовлення цих ласощів, які з успіхом застосовують інші виробники.
Одними з найбільш популярних видів є пряники з глазур'ю, з родзинками, шоколадні і т. д. У відповідності з цими видами, своє необхідно організовувати виробництво, грунтуючись саме на цих сортах пряників або щось схоже. Рецепти пряників можна знайти в інтернеті, на численних блогах та кулінарних сайтах, а також в куховарських книгах. Перед затвердженням, для масово використання у виробництві якогось певного рецепту, потрібно виготовити кілька пробних партій і дати їх спробувати своїм друзям, родичам або знайомим.Якщо солодощі вийшли смачними, «пробні» рецепти впроваджуються у виробництво.
Підстави Для подібного бізнесу на приготування пряників, потрібно для оренди знайти необхідне приміщення, в якому буде розміщуватися виробничий цех і, зрозуміло, подбати про закупівлі та встановлення в ньому всього необхідного обладнання.
Запуск виробництва в орендованому приміщенні, з одного боку, ризиковано, так як з часом його власник може попросити його звільнити. Але, в цьому випадку у вас є можливість підстрахувати себе відповідним договором, в якому будуть обумовлені терміни оренди. До того ж, перевезти обладнання в інший цех — досить трудомісткий процес, але цілком реальний.
Від обсягу сбитой продукції буде залежати розмір одержуваного прибутку і доходів підприємства. Ви можете продавати пряники використовуючи оптову базу. Для цього необхідно відкрити при виробничому цеху невеликий офіс. Також можна самостійно зайнятися організацією мережі роздрібних продажів. Реалізація продукції може здійснюватися, наприклад, на продуктових ринках. Оптові покупці будуть їздити на оптову базу безпосередньо, а в роздрібних продажах вашими клієнтами будуть кінцеві споживачі.З часом, коли у вашого підприємства з'явиться деяка популярність, тобто впізнаване ім'я, оптова база може стати основним місцем збуту.
Щоб організувати роздрібні точки вам потрібно буде на продуктових ринках взяти в оренду невеликі площі, встановивши на них прилавки та найнявши продавців на роботу. Враховуючи те, що виробництво буде власне, будуть низькими витрати на виробництво пряників, тому всілякі витрати на оплату роботи кухарів і продавців, а також на інгредієнти пряників покриє отримується прибуток.
Вам також буде потрібно найняти водія, щоб той розвозив пряники по роздрібним точкам. Для якісної оптимізації процесу реалізації продукції необхідно вивчити обсяги збуту на оптовій базі, а також на кожній роздрібній точці. Оперуючи цими даними, ви будете випікати необхідну кількість продукції.
Вирішальну роль в цьому бізнесі відіграє майстерність кухарів. Подбайте про найм виконавчих і відповідальних працівників, у яких є хороший досвід роботи. Не забудьте забезпечити їх всіма необхідними продуктами, обладнанням та інвентарем для випічки пряників. Займіться пошуком відповідальних постачальників інгредієнтів для випічки, оскільки цей товар ви будете купувати регулярно.
Рентабельним і стабільним цей бізнес стане при відповідальному підході до кожного з етапів виробництва. Аналіз цін і попиту конкурентів дозволить якісно оптимізувати ціни на пряники випікають і їх асортимент, що допоможе завоювати ринок в найкоротші терміни. Успіхів вам!