В основному всі перспективні бізнес ідеї зводяться до однієї мети — нехай і незначно, але спростити, полегшити життя людей. Якщо задумка, в кінцевому рахунку, не прагне до цієї мети, то рано чи пізно вона приречена на провал. Згадайте, що всі виникаючі затребувані нововведення орієнтовані за цим принципом.
З іншого боку, майже кожній людині в житті необхідно 2 життєво важливих компонента його існування: узагальнено, хліба і видовищ. Це помітили вже давно. Чому б не скористатися цим, застосувавши цей принцип у своїй бізнес-ідеї.
Озброївшись цими постулатами, приходить в голову питання: чому б не застосувати у своїй ідеї для бізнесу відразу 2 цих принципу, від чого нову справу зможе принести 100 % стабільний дохід.
ІДЕЯ їстівної упаковки стосовно, наприклад, для фаст-фуду відповідає перерахованим вище постулатів ефективного бізнесу. Згадайте, як при купівлі хот-дога ви переплачуєте за упаковку, яка входить в собівартість оплаченого вами продукту. Та й даремно витрачений час на розгортання продукту вам ніхто не поверне.
Останнім часом розгорнулася неабияка боротьба за чистоту екологічної обстановки навколо нас. Все частіше з'являються удосконалення, здатні поліпшити екологічну обстановку. БІЗНЕС піде в гору, якщо ще заявити, що це є турботою про довкілля. Значно зменшиться сміття, створюваний різного роду обгортками від продуктів. Та й витрачати кошти на його вивезення також нікому не хочеться. Грамотна рекламна кампанія допоможе у багато перебільшити попит на їстівну упаковку, яка завоює довіру, мало не всіх людей.
В якості сировини для такої обгортки відмінно підійде рисовий папір. Взагалі, вибір вихідного матеріалу повністю залежить від вашої фантазії та вміння застосувати його на ділі. Головне, щоб він був їстівним і по можливості не сильно зраджував смак самого продукту.
Можна піти і далі, пропонуючи свою продукцію не тільки для фаст-фуду, але і для інших продуктів теж. Це вже своєрідна монополія, яка може виникнути на цьому ринку.