Думка про сучасну людину у багатьох — «людина споживає», але маркетологи розуміють, що насправді це не так і справедливо було б сказати «людина купує». Як часто ми стикаємося з тим, що половина продуктів в наших холодильниках пропадає ще до
Як розповідає виробник, папір FreshPaper здатна збільшити термін зберігання продуктів у 3-4 рази. У чому секрет? Папір, як папір. Та не проста, а зроблена з індійської спеції фенугрека, який входить до складу суміші «карі». Цей споживчий продукт є винаходом американки Кавіти Шукла ( Kavita M. Shukla). Подібна ідея прийшла до неї в голову не випадково, а на основі спогадів із свого дитинства. Як-то маленька Кавіта була в гостях у своєї бабусі в Індії і випила водопровідної води, чим викликала неприємне отруєння.Бабусі довелося лікувати онуку старим перевіреним народним способом – відваром з цього фенугрека. Після цього випадку, закінчивши Гарвард, Кавіта перетворила цю ідею в корисний винахід – папір для зберігання свіжих продуктів. того, як потрапляє до нас на стіл? Дуже часто. У зв'язку з цим, американська компанія Fenugreen вирішила зменшити кількість відходів і зниклих продуктів за допомогою спеціального паперу.
Ця папір вже є у продажу і продається в пачках по $43 за 80 аркушів. Її застосування просте. Корисною папером треба вистелити всі полиці і стелажі, де є продукти. Вообщем, у всіх місцях зберігання продуктів вона не завадить, так як має ряд переваг. Вона поглинає надлишки вологи і перешкоджає розмноженню цвілі, дріжджів і різних видів бактерій. Термін придатності кожного аркуша досить великий – до трьох тижнів. Після експлуатації її потрібно викинути. Як і звичайний папір, вона добре розкладається.
Компанія Fenugreen не хоче зупинятися тільки на домогосподарок. Передбачається, що таке винахід підійде всім тим, хто займається торгівлею та продажем продуктів харчування, а також сільським господарствам. Це дуже гарний і практичний винахід, те, що потрібно в кожному будинку і кожен день.