Бізнес-ідея: продаж черг на автомобілі
Якщо ви хоча б кілька разів у житті заходили на автомобільні портали, напевно бачили новини приблизно такого змісту: «Новий Renault Duster доведеться чекати 1.5 року».
Терміни вражають, чи не правда? Природно, що людина, що бажає придбати певну модель авто, буде радий отримати її швидше, поза чергою. І на цьому можна заробити.
Що потрібно для початку бізнесу?
· По-перше, необхідно непогано знати авторинок, добре орієнтуватися в попиті і пропозиції. Якщо ви нічого не розумієте в даній області, великий ризик «пролетіти», зайнявши чергу на придбання непопулярною машини.
· По-друге, невеликий стартовий капітал. Він знадобиться для внесення передоплати, необхідної для постановки в офіційну чергу у автодилера. Зазвичай, це близько 10000 рублів.
· По-третє, вміння спілкуватися з людьми. Незважаючи на те, що купівля місця в черзі на автомобіль користується попитом, багато людей схильні підозрювати якийсь обман. Працюйте чесно, і незабаром ваше ім'я стане кращою рекомендацією.
Що робити?
Після того, як ви з'ясували прогнозований попит на певні марки машин, що надходять у продаж, можна сміливо прямувати в автомобільні центри, вносити якусь суму грошей (її розмір залежить від дилера, але рідко коли перевищує 30-40 тисяч рублів).
Потім настає період очікування, коли попит з потенційного перетворюється в цілком реальний. На цьому етапі необхідно періодично підтверджувати свою зацікавленість в придбанні машини — не ігнорувати дзвінки з автоцентру, запевняючи менеджера в тому, що вам потрібен саме цей автомобіль.
Місяців через 6 настає етап активних дій. І тут ви повинні не розгубитися – розміщувати оголошення на автомобільних форумах, створити групу в соціальних мережах, в загальному — рекламувати свої послуги максимально широко.
Намагайтеся справити гарне враження на клієнтів. Їх це позбавить від непотрібних сумнівів, а вас – від раптових грошових втрат. Адже замовник, не повірив перекупникові, може і відмовитися від угоди. А застава, який ви заплатили автоцентру за місце в черзі, ніхто повертати не буде.
Підводні камені
Ціна повинна бути адекватною. З одного боку, вона повинна покривати витрати – компенсувати суму застави і ваші зусилля по збереженню місця в черзі. З іншого – не відлякувати клієнта.
Автомобілі, за якими шикуються в чергу, зазвичай знаходяться в середньому ціновому сегменті. Саме тому переплата в 100 тисяч рублів навряд чи обрадує покупця – краще вже почекати.
Постарайтеся дотримуватися принцип золотої середини у всьому – у виборі моделей, комплектацій і т. д. Це забезпечить стабільний приплив замовників.
Уникайте співпраці з менеджерами автосалонів. Звичайно, ця ідея виглядає дуже привабливою – можна отримувати інформацію «з перших рук» за невеликий відсоток, провертати більшу кількість угод і не турбуватися, що ваш телефон або паспортні дані «засвітяться» як неблагонадійні.
Але угода з одним менеджером не забезпечить вас повною інформацією про стан справ у дилера в цілому. А непотрібного ризику – вище даху.
Діючи самостійно, уважно підходячи до всіх аспектів своєї «роботи», ви зможете отримувати від 60 до 120 тисяч на місяць без всяких проблем. Погодьтеся, непоганий старт для початку своєї справи?