Часто вирушаючи на відпочинок, і стоячи в аеропорту, мало хто замислюється про те, що по приїзду додому в холодильнику не буде свіжих продуктів. Навіть і несвіжих. І такий жах з дороги їхати ще і в магазин, думати про те, що потрібно купити, відстояти чергу перед касою і по пробках добиратися додому. Думаючи про це, англійська торгова мережа Tesco, яка активно працює з доставки продуктів споживання на будинок, припустила, а чому не нагадати авіапасажирам, своїм клієнтам, про поповнення продуктів по прильоту. У зв'язку з цим Гетвік Рітейлер в аеропорту встановив віртуальні супермаркети.
Вони представляють із себе стенди з монітором, на якому клієнт виявляється практично в магазині і може вибрати потрібні продукти. Представлений обмежений асортимент компанії базових продуктів з Tesco, це близько 80 найменувань. Кожен продукт супроводжується штрих — кодом. Покупцеві для замовлення потрібно на своєму на своєму смартфоні, через спеціальний додаток, відсканувати необхідні штрих — коди продуктів, далі вказати кількість кожного товару, а потім адреса і час доставки. При оплаті замовлення кур'єр привезе його в призначений час – віддасть особисто або залишить біля дверей клієнта.
Рітейлер не перший, хто зробив таке. У Лондоні мережа вже застосувала досвід південнокорейського філії, який встановив такі віртуальні маркети в сеульському метро. Компанія враховує і той факт, що на сьогоднішній день 15% онлайн — покупок проходить за допомогою мобільних пристроїв, і вирішує зробити це своїм основним плюсом. Tesco мислить глобально. Було зроблено десять віртуальних магазинів в лондонському аеропорту. І це виявилося гарною ідеєю. Особливо під час проведення Олімпіади.
Цей приклад добре показує, що могли б зробити і російські компанії. Наші аеропорти – це дуже гідне місце, де багато потенційних споживачів. Той, хто хоча б раз спробує, залишиться клієнтом і порекомендує колегам. Цей метод замовлення продуктів на будинок зручний, мобільний і актуальний.