Продаємо зброю

У багатьох великих містах ринок зброї поділений між значними компаніями, так що самостійно, так би мовити «з боку», увійти в цей бізнес буде складно. Зазвичай, новоспечені збройові магазини відкриваються під чуйним керівництвом колишніх працівників вже наявних структур – з роками напрацьованими постачальниками, досвідом, і налагодженими зв'язками з колишніми працівниками органів правопорядку. Отже, їм не складає труднощів отримувати лицензим на торгівлю.

На думку фахівців, для запуску магазину зброї (збройового магазину), буде потрібно близько $100-120 тис. Крім того, що потрібно закупити товар, доведеться вкласти деяку суму, щоб підігнати приміщення за технічними характеристиками, які встановлюють органи ліцензування. Також потрібно буде гідно експонував сама зброя.

Для магазину приміщення повинно бути площею понад сто квадратних метрів. Ідеальним варіантом, для комфортного розміщення всіх товарів і комфорту самих продавців і покупців стане приміщення з більш ніж двісті кв. метрів площі. Маючи таким приміщенням, ви зможете зробити не один торговий зал — окремо для всіляких аксесуарів, для холодної зброї, для газових пістолетів і пневматики, для бойової зброї макетів та їх макетів і, нарешті, для мисливських рушниць.

Найкращими варіантами для того, щоб експонувати зброю — у скляних вітринах, або за спиною у продавця, тобто за прилавком. Чудовий вигляд мають стелажі у вигляді пірамід, які, з одного боку, відкривають погляду покупців весь товар, з іншого — дозволяють розташовувати найбільша кількість товару на мінімальній площі. Ще одним варіантом (дорожче), є експонування за допомогою спеціальних кронштейнів. Не варто забувати, що і відкриті стенди та вітрини, обов'язково повинні бути оснащені системою сигналізації.

З точки зору технічних вимог, в збройовому магазині повинні бути в наявності засоби пожежогасіння. Він повинен бути підключений до пожежно-охоронної сигналізації. На випадок відключення електроживлення, буде потрібно додаткове джерело. Важливо також наявність спеціальної (збройній) кімнати без вікон, яка повинна бути обладнана особливими, сильними затворами. Вентиляційні отвори і вікна бажано забрати сталевими гратами.

Не забувайте і про те, що для багатьох громадян покупка зброї є подією дуже особливим. В дійсності, адже кожен день не ходять в сусідній ларьок за гвинтівками. Це вам не молока купити. Як правило, у вартості зброї верхньої межі, так само, як і в ювелірних прикрасах, просто немає. Це означає, що (по можливості) інтер'єр всередині магазину повинен виглядати розкішно. Правильно оформлений магазин зброї, у ряді нюансів, має надзвичайно схожим на казино.Без зайвого блиску металеві деталі, шкіра (тиснена), елементи натурального дерева, замша, сукно червоного або зеленого кольору і т. д. Попрацюйте також і над підсвічуванням. Вона повинна бути стриманою і, разом з цим акцентованою.

З точки зору асортименту, громадяни купують не одні лише електрошокери, на яких не потрібні дозволи і ліцензії, і боллончики з газом, популярність яких, зараз, значно знизилася із-за того, що вони несуть небезпеку для самого власника. А що вже говорити про кийках та макети зброї (нарізної). А ось мисливську, тобто цивільна зброя, призначене саме для самооборони.

За рахунок високого обороту, основну прибуток на сьогоднішній день дає реалізація боєприпасів і засобів самооборони. Разом з цим, дорогі мисливські рушниці, які можна купити далеко не завжди і не скрізь, для магазину є однією з найважливіших іміджевих складових. Рушниці і гвинтівки вітчизняних виробників формують основу асортименту. Вони серйозно обганяють всі закордонні конкуренти з точки зору показника ціна-якість.

З точки зору просування товару, продажу в такому магазині можна стимулювати поряд додаткових опцій: дрібний ремонт, підгонка ложа, допомога в підборі зброї і в одержанні відповідних ліцензій. Успіхів вам!